اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 19 اسفند 1391 / کد مطلب: 5518 / نظرات: 0


60 كیلومتر از محور سبزوار- بردسكن توسط شهرداری سبزوار برف روبی شد


60 كیلومتر از محور سبزوار- بردسكن توسط شهرداری سبزوار برف روبی شد شهردار سبزوار گفت : 60كیلومتر از محور سبزوار- بردسكن توسط این شهرداری برف روبی و نمك پاشی شد.

به گزارش امروز روابط عمومی شهرداری سبزوار ،حسین مقصودی افزود: در روزهای پایانی هفته با توجه به بارش شدید نزولات آسمانی و لغزنده بودن جاده‌ها در بیشتر محورهای استان خراسان ‌رضوی وضعیت اضطراری اعلام شد.

وی گفت: در این راستا شهرداری سبزوار نیز به عنوان یكی از نهادهای خدمات رسان با بسیج همه امكانات و تجهیزات خود ،علاوه بر خدمات به حوزه شهری، به محدوده خارج از حوزه شهری نیز ورود پیدا و اقدامات مناسبی را نیز انجام داد.

شهردار سبزوار گفت: تمام امكانات شهرداری و سازمان های مختلف این نهاد طی روزهای پایانی هفته با اعلام وضعیت اضطراری جهت یاری رساندن به مسافران و زائران در آماده باش كامل قرار گرفت.

مقصودی از اعزام 14 دستگاه اتوبوس توسط سازمان اتوبوسرانی این شهرداری به محورهای مواصلاتی بردسكن و نیشابور خبر داد.

وی اظهار كرد: در این راستا تعداد پنج دستگاه اتوبوس در محور سبزوار- بردسكن، 10 دستگاه اتوبوس در محور سبزوار- نیشابور و پنج دستگاه اتوبوس در دیگر جاده های منتهی به سبزوار اعزام و به یاری مسافران گرفتار شده در برف شتافتند و آنها را در حسینیه ها، مساجد و شهرداری ستاد اسكان دادند.

مقصودی به آماده باش كلیه تجهیزات سازمان خدمات موتوری و اعزام 80 نفر از نیروهای این سازمان در عملیات زمستانی اشاره كرد و افزود: در این راستا نمك پاشی حدود 180 هزار مترمربع از معابر سطح شهر و توحید شهرتوسط دستگاه های سبك و سنگین این سازمان با 70 نفر نیروی خدماتی صورت گرفت.

شهردار سبزوار گفت: در اقدامات خارج از محدوده شهری خود شهرداری اقدام به برف روبی و نمك پاشی 60 كیلومتر سطح محور سبزوار-یردسكن با اعزام دو دستگاه گریدر به مدت دو روز و پخش حدود 500 تن ماسه نمك توسط 10 كامیون و 60 نفر نیروی خدماتی كرد.

وی برف روبی محور سبزوار- ششتمد را نیز یادآور شد و گفت: در این محور توسط دو دستگاه گریدر جاده های دسترسی روستاهای ششتمد مانند روستاهای جنبذ، كیذقان، پادر، سرمزار، ده زمین و غیره نیز برف روبی شد.

مقصودی به اعزام دوستگاه لودر به محور سبزوار- نیشابور ،بارگیری ماسه و نمك توسط چند دستگاه مایلر تیپ 47 سلمان و اعزام 16 نیروی خدماتی جهت پخش ماسه نمك در مسیر جاده مشهد 30 كیلومتری نیشابور نیز اشاره كرد.

شهردار سبزوار از سقوط چندین درخت در این شهر خبر داد و گفت : سازمان پارك ها و فضای سبز سبزوار از همان ساعات ابتدایی شروع بارش ها چند اكیپ در سطح شهر در دو شیفت صبح و بعداز ظهر مستقر شدند.

وی گفت: پس از دریافت اخبار مردمی، نیروی های این سازمان بلافاصله به محل های اعزام و نسبت به بازگشایی محل مورد نظر برای برقراری سهولت تردد اقدام كردند.

این مسوول همچنین از نجات 13 نفر كه در برف و بوران در محورهای این شهرستان گرفتار شده بودند خبر داد .

شهردار سبزوار گفت : تامین غذا به تعداد پنج هزار و 500 عدد تن ماهی، یكهزار و 200 عدد شیر، سه هزار و 500 عدد پنیر و سه هزار عدد كره و مربا به تعداد دو روز به در راه ماندگان از دیگر اقدامات بود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.