اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 18 اسفند 1391 / کد مطلب: 5508 / نظرات: 0


تمرینات مداوم موجب كسب عنوان قهرمانی كشور توسط تیم هندبال سبزوار شد


تمرینات مداوم موجب كسب عنوان قهرمانی كشور توسط تیم هندبال سبزوار شد       سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : حمایت های مادی و معنوی باشگاه و تمرینات مداوم تاكتیكی و تكنیكی از مهمترین عواملی بود كه موجب پیروزی و قهرمانی تیم ما در لیگ برتر شد.
  به گزارش سبزوارپیام، 'ناهید غارسی' روز جمعه در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان كشور بعد از پیروزی تیم خود مقابل شهید شكوهی كردستان كه در سالن سربداران سبزوار برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدار امروز از نظر نتیجه، دیداری تداركاتی و دوستانه بود.

'غارسی' با اشاره به مقام قهرمانی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار و مقام سومی تیم شهید شكوهی اظهار داشت: به رغم اینكه نتیجه این دیدار برای دو تیم تفاوتی در جایگاه آنان در جدول نداشت ولی دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به استفاده از نیروهای ذخیره در دیدار مقابل تیم شهید شكوهی كردستان گفت : اگر در این دیدار بخواهم برترین بازیكن را انتخاب كنم بدون شك تمامی بازیكنان را به عنوان بازیكن برتر گزینش می كنم زیرا در این بازی از تمام آنان رضایت كامل دارم.

تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با كسب 27 امتیاز از 14 بازی 13 برد و یك تساوی و كسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان، رقابت های مزبور را به پایان رساند.

در این رقابت ها تیم هندبال بانوان بیمه رازی تهران نایب قهرمان لیگ برتر شد، تیم شهید شكوهی كردستان سوم و تیم ذوب آهن اصفهان چهارم شد.

تیم های 'شهرداری تبریز' و هیات هندبال فارس هم از لیگ برتر حذف شده و به زیرگروه سقوط كردند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.