اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 اسفند 1391 / کد مطلب: 5507 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


ملت ما همچون گذشته استكبار را سرجای خود می نشاند


ملت ما همچون گذشته استكبار را سرجای خود می نشاند      امام جمعه سبزوار گفت: حاكم كردن اعتدال در مصرف و تفكر اسلامی در زندگی، ما را از هر قدرتی بی نیاز می كند.
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: بی نیازی و استقلال كشور با رعایت الگوی مصرف و انجام دادن كارها با آگاهی و كارشناسی به دست می آید.

وی با بیان اینكه اسلام نمی خواهد كه مسلمانان ریاضت كشیده و فقیر باشند گفت: اسلام می خواهد مسلمانان ابرقدرت بوده و بی نیاز شوند.

وی با اشاره به 22 اسفند سالروز تشكیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: شهدا اسوه حسنه هستند زیرا به سیره پیامبر (ص) عمل كرده و در آن مسیر حركت كردند.

امام جمعه سبزوار به فداكاری ها و نثار جان و مال شهدا اشاره كرد و گفت: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به بركت خون پاك شهدا است.

وی هدف امام راحل از تشكیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی را صیانت از خانواده های محترم شهدا دانست و افزود: فرزندان شهدا پیام آوران خط شهادت و یادگاران ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینكه دشمن همه توان خود را برای به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی به كار بسته است اظهارداشت: ملت ما با بصیرت و اتحاد خود همچون گذشته استكبار را سرجای خود می نشاند.

وی همچنین با اشاره به روز درختكاری و هفته منابع طبیعی خواستار توجه بیشتر به فضای سبز و درختكاری از سوی مردم و مسئولان شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.