اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 اسفند 1391 / کد مطلب: 5506 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


كسی نمی تواند انرژی هسته ای را از ملت ما بگیرد


كسی نمی تواند انرژی هسته ای را از ملت ما بگیرد  امام جمعه شهرستان داورزن گفت: كسی نمی تواند انرژی هسته ای و این موهبت خدادادی را از ملت ایران بگیرد.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن با اشاره به برگزاری نشست 1+5 اظهار كرد : انرژی هسته ای حق مسلم ملت های مسلمان به ویژه ملت غیور ایران است .

خطیب جمعه داورزن افزود: ملت ایران استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای را حق خود دانسته و از آن برای مصارف سوختی و پزشكی استفاده خواهد كرد.

وی اظهار كرد: نمایندگان كشورهای اسلامی در قطعنامه ای كه در هشتمین دوره اجلاس بین المجالس اسلامی در سودان به تصویب رسید استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را حق ملت ایران دانسته اند.

امام جمعه داورزن ادامه داد: جنبش غیر متعهد ها كه حدود 120 كشور هستند، حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را به ایران می دهند و ملت ما در این زمینه پای اصول و منافع خود محكم ایستاده و زیر سلطه هیچ كس نمی رود.

وی گفت: دشمنان می خواهند ایران مسلمان را زمین گیر كنند اما ملت ایران با رهبری امام خامنه ای و با اقتصاد مقاومتی با تكیه بر اسلام و قرآن، روی پای خود ایستاده و آمریكا، انگلیس و هم پیمانان آنها را به زانو در خواهد آورد.
حجت الاسلام مداحی همچنین خواستار توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه شد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.