اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 اسفند 1391 / کد مطلب: 5505 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


تولید ملی موجب غلبه بر توطئه های دشمنان است


تولید ملی موجب غلبه بر توطئه های دشمنان است       امام جمعه خوشاب گفت : تاكید بر اقتصاد مقاومتی، تلاش در راه تولید ملی واستفاده از كالاهای داخلی از مهمترین راههای برون رفت از توطئه ها و تحریم ها است.
    به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام 'محمد صاحبی' در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب افزود: ملت سرافراز ایران با اطاعت از ولایت ، حفظ وحدت و داشتن بصیرت بار دیگر به دشمنان نشان می دهند كه پایبند ارزش ها و اعتقادات اسلامی بوده و قصد سازش با دشمنان اسلام را ندارند.

وی به بیانیه سیزدهمین اجلاس رسمی خبرگان رهبری و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: بر مردم و مسئولان لازم است كه با حفظ وحدت، پایبندی خود را به ارزش های نظام جمهوری اسلام در عمل ثابت كنند.

امام جمعه خوشاب اظهار داشت: از مسئولان انتظار می رود با حمایت از سرمایه ملی، تولید، اشتغال، نظارت بر قیمتها و تحقق مطالبات رهبری، كاهش مشكلات معیشتی مردم را مسئله اصلی خود بدانند.

حجت الاسلام 'صاحبی' با اشاره به 22 اسفند سالروز تشكیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت : هدف از تشكیل این نهاد انقلابی ،صیانت از خانواده های محترم شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینكه مسئولین این نهاد انقلابی باید خدمت به این مجموعه را برای خود یك افتخار بزرگ بدانند اظهار داشت : خانواده و به ویژه فرزندان شهدا پیام آور خط شهادت برای نسلهای آینده انقلاب و یادگاران ارزشمند چهره های فداكار و ایثارگر انقلاب هستند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.