اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 اسفند 1391 / کد مطلب: 5497 / نظرات: 0


تمام امكانات شهرداری ششتمد برای بازگشایی معابر بسیج شده است


تمام امكانات شهرداری ششتمد برای بازگشایی معابر بسیج شده است شهردار ششتمد سبزوار گفت: تمام امكانات این شهرداری برای بازگشایی معابر مسدود شده ناشی از ریزش برف در این شهر بسیج شده است.
   به گزارش سبزوارپیام، حمید رضا داورزنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به خاطر بارش شدید برف كه از عصر دیروز در ششتمد آغاز شده، تردد در راههای ارتباطی این منطقه با مشكل مواجه شده است.

وی گفت: ارتفاع برف در ششتمد به حدود 50 سانتی متر و در ارتفاعات رودخانه این شهر به حدود یك متر رسیده است.

شهردار ششتمد اظهارداشت: بر اساس گزارش های رسیده، در بخشی از محور سبزوار ـ بردسكن كه در حوزه ششتمد قرار دارد، تردد با كندی انجام شده و راه های روستایی دهستان بیهق ششتمد نیز مسدود شده است.

داورزنی افزود: در محور ششتمد ـ سبزوار نیز از سبزوار تا محدوده روستای دولت آباد تردد به كندی انجام می شود و در بقیه این محور به سوی ششتمد، رفت و آمد با زنجیر چرخ امكان پذیر می باشد.

شهردار ششتمد با بیان اینكه همه امكانات شهرداری ششتمد برای بازگشایی معابر و راههای روستایی بسیج شده است گفت: توان این شهرداری فقط پاسخگوی نیاز سطح شهر و محور اصلی ششتمد می باشد.

داورزنی، از اداره راه و شهرسازی سبزوار خواست به یاری شهروندان و مردم بخش ششتمد بشتابند تا با كمك شهرداری مشكلات ارتباطی مردم این منطقه برطرف شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.