اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 اسفند 1391 / کد مطلب: 5482 / نظرات: 0


90 پایگاه در سبزوار كمكهای مردم به محرومین را جمع آوری می كنند


 مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار از استقرار 90 پایگاه جمع آوری كمك های مردمی همزمان با هفته احسان و نیكوكاری در این شهرستان خبر داد.
  
 به گزارش سبزوارپیام ' سید حسین كرابی 'روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : این پایگاهها در مساجد ، مدارس و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی این شهرستان استقرار می یابند.

وی با بیان اینكه 48 پایگاه از این تعداد امروز همزمان با نواختن زنگ نیكوكاری در مدارس مستقر می شود، اظهار داشت : كمك های جمع آوری شده از طریق این پایگاه ها در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد.

كرابی همچنین از استقرار 12 پایگاه این نهاد در سطح شهر و دو پایگاه سیار خبر داد و افزود: 28پایگاه هم توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در نقاط روستایی و حاشیه شهر، جمع آوری كمك های مردم را برعهده خواهند داشت.

او گفت: پایگاه های كمیته امداد امام خمینی (ره) روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه سبزوار و شهرهای تابعه برای جمع آوری كمك های مردم فعال خواهند بود.

كرابی اظهار داشت: كمك های جمع آورشده تا روز دوشنبه آینده به دست نیازمندان و ایتام می رسد.

وی افزود: مردم این شهرستان سال گذشته دو میلیارد و 200 میلیون ریال در جشن نیكوكاری به نیازمندان یاری رساندند.

او نواختن زنگ نیكوكاری، برگزاری جشنواره نیكوكاری با حضور خیرین، اولیا و دانش آموزان در دبستان 'خرازی' سبزوار، بازدید از طرح های اشتغال زایی و واحدهای مسكونی خانواده امداد و دیدار از این خانواده ها را از جمله برنامه های هفته احسان و نیكوكاری در این شهرستان برشمرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.