اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 31 شهريور 1390 / کد مطلب: 548 / نظرات: 0


شهردار سبزوار: 10 ميليارد ريال براي رسيدگي به ورودي و خروجي هاي شهر اختصاص مي يابد



 شهردار سبزوار از اختصاص 10 ميليارد ريال براي رسيدگي به ورودي و خروجي هاي شهر سبزوار خبر و وعده داد كه تا شش ماه آينده تغييرات خوبي در اين مسيرها انجام شود. 
   به گزارش ايرنا ، 'حسين مقصودي'  با اشاره به اختصاص 2/4 ميليارد ريال از بحث ذيحساب استانداري به شهرداري سبزوار، گفت: طبق مصوبه كارگروه عمران اين مبلغ فقط براي ورودي و خروجي هاي اين شهر هزينه مي شود.
وي افزود: شرط ما براي حضور پيمانكاران در اين طرح توان انجام 10 ميليارد ريال كارعمراني است كه با توجه به مشكل نقدينگي شهرداري سبزوار شش ميليارد ريال آن به صورت ملك و چهار ميليارد ريال آن نقد پرداخت مي شود.
وي با اشاره به تاكيد فرماندار سبزوار بر دگرگوني چهره شهر حداكثر تا پايان امسال گفت: اگر در شش ماه باقي مانده تا پايان سال همانند 15 روز اخير كار با سرعت و دقت انجام شود شاهد اين دگرگوني خواهيم بود.
اين مسوول از انعقاد قراردادي به مبلغ دو ميليارد ريال براي رسيدگي به ابتداي مسير استقبال از حجاج در سبزوار هم خبر داد.
مقصودي در تشريح برنامه هاي فرهنگي و هنري در دستور كار شهرداري از تخليه تالار شهرداري سبزوار در مركز ميدان سي هزار متري براي تبديل به موزه شهرداري به عنوان موزه سبزوار شناسي هم خبر داد.
وي بزرگداشت چهره هاي ماندگار سبزواري مطرح در كشور از جمله دكتر سيادتي ، دكتر فخرالدين حجازي ، استاد سيد محمد علوي ، حميد سبزواري و دكتر بسكي را هم در برنامه كاري عنوان كرد و گفت: پس از شورا ، اين اقدام در دهه فجر امسال يا هفته معلم سال 91 انجام مي شود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.