اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1391 / کد مطلب: 5473 / نظرات: 0


کشف بيش از پنج هزار مواد محترقه در سبزوار


فرمانده نيروي انتظامي سبزوار از کشف بيش از 5000 مواد محترقه و آتش‌زا در اين شهرستان خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام ،سرهنگ قنبرعلي آزاد واري در گفت و گو با ايسنا، افزود: بازرسي‌ از مغازه‌ها و اصناف تا شب 4 شنبه آخر سال جهت کشف مواد محترقه و آتش‌زا ادامه دارد.

وي با تاکيد بر اينکه با شادي مخالف نيستيم، خاطرنشان کرد: با اوباش‌گري و اخلال در نظم و ايجاد مزاحمت مردم مخالفيم که در اين راستا با متخلفان برخورد مي‌شود.

آزاد واري با عنوان اينکه تمام سعيمان برقراري امنيت و فراهم کردن شبي آرام در شب شنبه آخر سال براي شهروندان است، ابراز اميدواري کرد: مردم با سلامتي کامل و شادي به استقبال از نوروز 92 بروند.

وي از اعزام کارشناسان اين فرماندهي به تمام مدارس راهنمايي و دبيرستان پسرانه اين شهرستان خبر داد گفت: کارشناسان براي دادن هشدارهاي لازم، به مدارس اعزام شده تا حداقل يک هفته مانده به 4 شنبه سوري، تمام مدارس پوشش داده شود.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار در ادامه تاکيد کرد: تمام خودروها و موتورسيکلت‌هايي که در شب 4 شنبه آخر سال توقيف شوند تا پايان 13 فروردين سال جديد در توقيف مي‌مانند.

وي همچنين به آماده کردن 15 اکيپ جهت بازديد از ضايعاتي‌هاي سطح شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر اينکه کابل‌هاي سرقتي مخابرات و برق در اين ضايعاتي‌ها به فروش مي‌رسد، امکان وجود مواد محترقه و آتش‌زاي دست‌ساز در اين ضايعاتي‌ها وجود دارد.

آزاد واري سپس به پلمپ 12 قهوه‌خانه غيرمجاز و دستگيري افراد باسابقه در اين قهوه‌خانه‌ها اشاره کرد و گفت: تمام اين اقدامات براي فراهم کردن شبي آرام در شب 4 شنبه آخر سال انجام مي‌شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.