اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1391 / کد مطلب: 5466 / نظرات: 0


با حضور مسئولان استانی دومین فرماندار جوین معرفی شد


معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی در جلسه  معارفه  دومین فرماندار این شهرستان امروز باحضور جمعی از مسولین استان و مسوولین نیشابور و جغتای و نمایندگان  جوین وسبزوار و … در شورای اداری این شهرستان گفت: با تلاش های استاندار خراسان ،سهم استان ما  از اعتبارات ملی به ۸ در صد رسید.

 به گزارش سبزوارپیام به نقل از نسیم جوین ، رشید با اشاره به تنگنا هایی که در بودجه استان در سال گذشته بود خاطر نشان نمود: در بودجه سال جاری می توان به شاخص های مورد نظر برای این استان رسید.

رشید با اشاره به انتخابات در پیش رو در ۲۴ خرداد نیز تصریح نمود: تمام مقدمات و احکام لازم در مورد مسایل اجرایی انتخابات انجام گرفته است .

وی با اشاره به اینکه این انتخابات با ۲ حساسیت  ملی و محلی  روبرو می باشد ، از مدیران و مسولین خواست از ورود زود رس به انتخابات جدا پرهیز نمایند .

وی از مدیران حاضر در این جلسه خواست بر اساس الهام گرفتن از الگوهای مدیریتی دینی که به عنوان مدیریت بی نظیر می باشد استفاده نموده و همواره با عمل به دستورات مدیریتی کتاب نهج البلاغه در عمل به مردم خدمت رسانی نمایند.

نماینده مردم سبزوار و جوین وجغتای و خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با انتقاد از اختصاص بودجه بسیار ناچیز به این استان در گذشته یاد آورشد: در بودجه سال گذشته  سهم این استان پهناور و معنوی کمتر از ۵ در صد بوده است که در مقایسه با بسیاری از استان ها، سهم ناچیزی به حساب می آمد دکتر محسنی با بیان اینکه سهم و سرانه هر خراسانی از بودجه سال گذشته فقط معادل ۷۵ هزار تومان بود ، افزود: در صورتیکه در بسیاری از استان ها ی کشور این سرانه  بیش از ۳۱۰ هزار تومان می باشد.

نماینده دیگر این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به پتانسیل های کشاورزی و صنعتی این شهرستان گفت:  الکترو موتور۵۵۰۰  کیلو واتی شرکت جمکو جوین به عنوان اولین  الکترو موتور ۵۵۰۰ کیلووات کشور  با فناوری بومی در شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین (جمکو) طراحی و تولید شده است ودر اینده نزدیک از آن رونمایی خواهد شد.

سبحانی فر افزود: تمام مراحل طراحی و تولید این الکتروموتور در بازه زمانی سه ماهه و با کیفیتی قابل رقابت با نمونه های خارجی در واحد مهندسی شرکت جمکو انجام شده است.

در این جلسه توسط معاون استاندار از زحمات فرماندار سابق جوین مهدی فروزان و سامقانی سرپرست این فرمانداری تقدیر به عمل آمد و ابراهیم جد کاره معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نیشابور  به عنوان دومین  فرماندار این شهرستان معرفی گردید.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.