اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1391 / کد مطلب: 5455 / نظرات: 0


همه امكانات خوشاب برای خدماتدهی به مسافران نوروزی بسیج شده است


همه امكانات خوشاب برای خدماتدهی به مسافران نوروزی بسیج شده است  معاون فرماندار خوشاب گفت : همه امكانات این شهرستان در راستای خدمات دهی هر چه بهتر به زائران و مسافران نوروزی بسیج شده است.
   
 به گزارش سبزوارپیام، 'علی مهدویان 'روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده افزود: با هماهنگی و همكاری لازم مسوولان دستگاه های اجرایی ، تدابیری برای نوروزی شاد برای مسافران و شهروندان اندیشیده شده است.

وی بر آمادگی تمام اعضای این ستاد برای خدمات دهی مناسب و هر چه بیشتر و بهتر به مسافران نوروزی عبوری و وارد شده به این شهرستان تاكید كرد و گفت: دستگاه ها با رفع مشكلات و تامین كمبودها خود را برای این ایام آماده می كنند.

معاون فرماندار خوشاب از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در ایام نوروز خبر داد و گفت : در این ایام با تشكیل تیم های مشترك بازدید و نظارت از مراكز اقامتی ، توریستی ، تفریحی با همكاری ادارات انجام می شود.

'مهدویان ' به برگزاری نشست هم اندیشی در روستاها با همكاری اعضای شورا و

دهیاران اشاره كرد و گفت : در این نشست ها از افكار و اندیشه های میهمانان نوروزی در جهت جذب سرمایه گذار و توسعه شهرستان در ابعاد مختلف فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی استفاده می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در ایام نوروز و سابقه دیرینه برگزاری مسابقات كشتی باچوخه در شهر و روستاهای این شهرستان گفت : هر ساله مسابقات كشتی باچوخه در روستاهای 'نوده انقلاب' و 'بابا لنگر 'خوشاب با شكوه و استقبال پرشور مردم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: شهرستان خوشاب دارای آثار تاریخی از جمله مجموعه تاریخی بابا لنگر شامل آتشكده میرمظفر ، چشمه آب گرم ،غار، زندان و حمام ) در روستای بابالنگر بخش مشكان خوشاب ، پناهگاه زیر زمینی شهر سلطان آباد ،گل گنبد ، برج دهنه شور، یخچال سلطان آباد ،آرامگاه منسوب به بونصر مشكان و آبشار و آسیاب های روستای نور آباد است .

وی به وجود بقاع متبركه و امامزادگان در روستاهای چاهك ، نوده انقلاب ، طالبی و كاهان و مناطق ییلاقی و گردشگری در روستاهای دره یام ، نشیب ، داراب ، طبس در شهرستان خوشاب نیز اشاره كرد و افزود: این شهرستان با توجه به دارا بودن اماكن زیارتی ، مناطق ییلاقی خوش آب و هوا و قرار گرفتن در مسیر زائران حرم مطهر رضوی از قابلیت گردشگری بالایی برخوردار است .

معاون فرماندار خوشاب با اشاره برنامه ریزی های انجام شده برای استقبال از مسافران در ورودی این شهرستان، اظهار داشت : در راستای راهنمایی و اطلاع رسانی بهتر به مسافران نوروزی دفترچه راهنمای اماكن تاریخی و گردشگری نیز در اختیار آنان قرار می گیرد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.