اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 اسفند 1391 / کد مطلب: 5449 / نظرات: 0


امام جمعه موقت ششتمد : اداره منابع طبیعی با مردم مدارا کند



امام جمعه موقت ششتمد در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد گفت: به ما سفارش شده است کسی که درختی بنشاند چون به بار آید به او پاداش خواهیم داد.
سیدباقر اسلامی خواه افزود: پانزدهم اسفندماه روز درختکاری و آغاز منابع طبیعی است که انتظار می رود فرهنگ درختکاری بیشتر از گذشته در جامعه نهادینه شود.
وی ادامه داد: از شهرداری ششتمد انتظار داریم با بررسی جوانب امر نسبت به کاشت درختان مثمر اقدام نماید تا علاوه بر زیبایی ، باعث اثرات مثبت بیشتری شود.
خطیب جمعه ششتمد گفت: گاهی قانون دست و پا گیر می شود و البته برخی از این قوانین در حوزه منابع طبیعی اصلاح شده ولی هنوز ابلاغ نشده که امیدواریم هر چه سریعتر قوانین جدید ابلاغ و اجرایی شود
امام جمعه ششتمد اظهار داشت: توقع داریم اداره منابع طبیعی یک مقدار با مردم مدارا کند ، چرا که مردم باید زندگی خود را از همین زمین تأمین کنند و دام خود را در همین زمین به چرا ببرند.
اسلامیخواه افزود: اداره منابع طبیعی با مردم خوب بیشتر مدار کند و لفظ مردم خوب کلامی است که مقام معظم رهبری به کار م یبرد و این نشان از شناخت دقیق ایشان از ملت ایران است که در همه صحنه های حضوری چشمگیر و مؤثر دارند.
وی گفت: سیزدهم اسفند سال 65 سالروز عملیات غرور افرین کربلای 7 می باشد و در این عملیات که در منطقه حاج عمران اتفاق افتاد لشکر 64 ارومیه توانست یکی از موفق ترین عملیات های ارتش جمهوری اسلامی ایران را انجام دهد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.