اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 اسفند 1391 / کد مطلب: 5447 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


با پیاده كردن اقتصاد اسلامی در جامعه محتاج هیچ كشوری نخواهیم بود


با پیاده كردن اقتصاد اسلامی در جامعه محتاج هیچ كشوری نخواهیم بود  امام جمعه سبزوار گفت : با پیاده كردن اقتصاد اسلامی در جامعه ، استقلال خود را حفظ كرده و محتاج هیچ كشوری نخواهیم بود.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های باشكوه نماز جمعه این هفته سبزوار افزود : اقتصاد زمانی كه در مسیر اسلام باشد، عبادت است.

وی با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت : اقتصاد مقاومتی توجه به اصل 44 قانون اساسی است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینكه اصل 44 قانون اساسی سه اصل شامل بخش دولتی ، تعاونی و خصوصی دارد، گفت : اگر به این اصل بویژه بند سوم آن درست عمل شود بسیاری از مشكلات در كوتاه مدت از بین می رود و فقری وجود نخواهد داشت.

وی به حمایت و نظارت بر اصل 44 تاكید كرد و افزود : درست عمل كردن به این اصل بی نیازی و از بین بردن فقر را به دنبال دارد.

وی همچنین بر حمایت از كار و تولید ملی تاكید و آن را در مسیر توسعه و استقلال كشور دانست و گفت : ضایع نكردن حقوق كارگر از موارد حمایت از تولید ملی است كه باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت : عمل به وظایف و اتحاد باعث شادی ارواح شهدا و احترام به جانبازان و ایثارگران به عنوان سند زنده انقلاب و مایوس شدن دشمنان می شود.

وی افزود : اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند و احترام به جانبازان و ایثارگران بگذاریم بایستی نظام و انقلاب را حفظ كنیم چون آنان این امانت را به ما سپرده اند.

وی به بركات پیروزی انقلاب در همه ابعاد سیاسی ، نظامی ،اقتصادی و پیشرفت های ایران اسلامی اشاره كرد و گفت : با اتحاد و وحدت مردم و مسوولان همچون گذشته شاهد پیشرفت های بیشتری خواهیم بود.

وی به پیشرفت های نظامی كشور و برگزاری رزمایش ها و رزمایش پیامبر اعظم (ص) اشاره كرد و افزود : رزمایش هایی كه توسط سپاه و ارتش برگزار می شود نماد اقتدار ایران اسلامی است .

وی با اشاره به روز درختكاری و هفته منابع طبیعی گفت : بایستی هر چه بیشتر بر این مسئله عنایت و توجه شده و از آن غفلت نشود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.