اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1391 / کد مطلب: 5444 / نظرات: 2


تیم والیبال نشسته سبزوار قهرمان لیگ برتر كشور شد


تیم والیبال نشسته  سبزوار قهرمان لیگ برتر كشور شد در هفته پایانی رقابت های والیبال نشسته لیگ برتر باشگاه های كشور ، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار قهرمان لیگ برتر كشور شد و سهمیه جهانی را كسب كرد .
 به گزارش سبزوارپیام، سرمربی والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار عصر پنج شنبه بعد از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با پیروزی یك 'ست' بر گسترش فولاد تبریز توانستیم عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های كشور و سهمیه جهانی این رشته را كسب كنیم .

'هادی رضایی ' با اظهار اینكه تیم های والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار و گسترش فولاد تبریز هر دو با امتیاز مشابه 32 و دارای 34 گیم برد بودند، افزود : تیم ثامن الحجج سبزوار با شش گیم و تیم تبریز با هفت گیم باخت این رقابت ها را به پایان رساندند.

سرمربی والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار با بیان اینكه ما برای قهرمانی به برتری یك ست در مقابل تبریز نیاز داشتیم، گفت : با استرسی كه بچه ها داشتند فشار زیادی روی بچه ها نیاوردیم و خوشبختانه با پیاده كردن برنامه خود در این دیدار توانستیم به هدف خود برسیم.

وی با ابراز رضایت از عملكرد بازیكنان تیم ثامن الحجج سبزوار گفت : 'داوود علیپوریان ' و 'مهدی حمیدزاده ' از بازیكنان شاخص در این رقابت بودند.

وی با اشاره به قدرت میزبانی و حمایت تماشاگران كه تیم تبریزی از آن برخوردار بود، افزود : تیم گسترش فولاد تبریز نیز بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت.

سرمربی والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار با اشاره به برتری سه بر یك تیم گسترش فولاد تبریز در این دیدار، گفت : این رقابتی بود كه هر دو تیم ، تیم تبریز به دلیل پیروزی در برابر ثامن الحجج سبزوار و تیم ما به خاطر قهرمانی لیگ برتر در پایان بازی خوشحال بودند.

تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار قهرمان لیگ برتر كشور شد و سهمیه جهانی و آسیایی را كسب كرد و تیم 'گسترش فولاد تبریز ' نایب قهرمان این رقابت ها شد و سهمیه آسیایی را بدست آورد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.