اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1391 / کد مطلب: 5442 / نظرات: 0


حضور امداد گران آتش نشانی در حوادث روز گذشته


حضور امداد گران آتش نشانی در حوادث روز گذشته روز گذشته تیم های امداد و نجات سازمان آتش نشانی در سه حادثه انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی، واژگونی خودروی زانتیا و پراید، به کمک حادثه دیدگان شتافتند.
در حادثه نخست یک مورد انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی به علت نشت گاز و بی احتیاطی در خیابان بیهق کوچه جنب هتل پارس اتفاق افتاد که بلافاصله پس از تماس تلفنی با مرکز 125، مامورین آتش نشانی به محل اعزام و شروع به اطفای حریق ناشی از انفجار کردند. در نهایت پس از یک ساعت تلاش ماموران موفق به مهار آتش سوزی شدند. این حادثه هر چند خسارت جانی در پی نداشت اما خسارت زیادی به منزل مسکونی وارد کرد.

در حادثه دوم یک خودروی زانتیا با تیر چراغ برق در جاده قوچان بعد از پل هوایی برخورد کرد و همین امر سبب آتش سوزی خودرو شد که با اعزام ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره 4، آتش این خودرو مهار شد.

در حادثه سوم نیز یک خودروی پراید در خیابان 24 متری انقلاب رو بروی اداره آب و فاضلاب به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل واژگون و ماموران ایستگاه شماره 1 و خودروی نجات ایستگاه 2 ساعت 23 بجهت کمک به مصدومان این حادثه اعزام شدند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.