اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 10 اسفند 1391 / کد مطلب: 5441 / نظرات: 0


مدیر طرح و برنامه شهرداری: تلاشمان تکمیل بهسازی میادین سبزوار است


مدیر طرح و برنامه شهرداری: تلاشمان تکمیل بهسازی میادین سبزوار است مدیر طرح و برنامه شهرداری سبزوار گفت: مشکلات میادین سبزوار در حال برطرف شدن است و تلاش می کنیم با تکمیل بهسازی و اصلاح هندسی ها، چهره زیبایی از میادین در نوروز 92 به نمایش بگذاریم.

 مرتضی احمدی با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای تغییر مبلمان شهری و زدودن چهره افسرده و خسته شهر، بهسازی و بازپیرایی میادین مرکزی در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون اصلاح هندسی و بهسازی اکثر آنها به اتمام رسیده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که علیرغم همه اقدامات انجام شده، علت کندی پیشرفت فیزیکی بهسازی برخی میادین مانند سربداران و لاله چیست، افزود: باید یادآور شوم که ما در ماه های اخیر قول اصلاح هندسی، نصب المان و محوطه سازی میدان سربداران را داده بودیم و عنوان کردیم که اصلاح هندسی میدان تا نوروز 92 و مابقی کار به سال آینده موکول خواهد شد.

احمدی ادامه داد: طبق وعده، در حال حاضر عملیات اجرایی محوطه سازی و فضای سبز میدان در حال انجام است و مسافران نوروزی در شاهد چهره مناسبی از میدان سربداران در ایام تعطیلات خواهند بود.

مدیر طرح و برنامه شهرداری سبزوار در ادامه با بیان اینکه ورودی شهر سبزوار به عنوان ورودی خراسان بزرگ و باب الرضا(ع) محسوب می شود و نیازمند نصب یک المان ملی است، گفت: از آنجایی که شهرداری به طراحی و اجرای المان ورودی شهر به صورت ویژه نگاه می کند، چندی پیش، پس از رونمایی از طرح پیشنهادی المان میدان سربداران، با مدیران شهری وارد شور و مشورت شد و منتظر ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات جدید آنان ماند که در نهایت طرح پیشنهادی مورد نظر مدیران شهری واقع نشد و به تصویب نرسید.

وی ابراز امیدواری کرد: پس از ارائه طرح مورد نظر هر چه سریعتر بهسازی و تکمیل میدان سربداران به عنوان مهمترین مدخل ورودی میلیون ها زائر بارگاه رضوی، صورت بگیرد.

احمدی در خصوص میدان لاله نیز گفت: بهسازی و اصلاح هندسی میدان لاله به ایام نوروز خواهد رسید، در تلاش هستیم آبنمای میدان لاله را بدون نمای زیرسازی با نصب عایق، فعال کنیم و پس از تعصیلات روسازی آبنما را در دستور کار قرار دهیم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.