اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 9 اسفند 1391 / کد مطلب: 5437 / نظرات: 0


مربي ثامن‌الحجج(ع) سبزوار: شرايطمان براي کسب عنوان قهرماني بهتر از مشهد است


مربي ثامن‌الحججع سبزوار:  شرايطمان براي کسب عنوان قهرماني بهتر از مشهد است مربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: نه تنها به دنبال پيرزوي مقابل تيم اراك هستيم بلكه تفاضل گل بالا هم مطرح است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایسنا،حميد شجاع در آستانه ديدار حساس تيمش مقابل هپكوي اراك، تصريح كرد: شرايط تيم بسيار عالي است و با يك روحيه بالا، براي كسب عنوان قهرماني تمرين مي‌كنيم و در اين هفته 8 – 7 جلسه تمرين براي كسب نتيجه دلخواه به همراه در نظر گرفتن تفاضل گل در دستور كار قرار داده‌ايم.

وي ادامه داد: تمام برنامه‌هاي خود را روي خط دفاع و حمله تيم اراک پايه‌ريزي كرده‌ايم و در اين ميان رقيب ما ثامن الحجج(ع) مشهد است كه آن‌ها نيز رقابتي نفس‌گير را براي کسب عنوان قهرماني خواهند داشت.

شجاع با بيان اينكه فكر مي‌كنم شرايط تيم‌مان بهتر از تيم مشهد باشد، خاطرنشان كرد: هپكو اراك در رده هفتم جدول قرار دارد، در حالي كه حريف تيم ثامن مشهد، شهرداري تبريز در رده چهارم جدول است و آن هم در شرايطي كه تيم تبريز، بازي هفته گذشته خود مقابل تيم فولاد سپاهان را تنها با اختلاف يك گل واگذار کرده است.

وي افزود: نمي‌خواهم بازي خود نسبت به ديدار ثامن مشهد را ساده‌تر عنوان كنم اما با توجه به شرايط موجود، وضعيت بهتري نسبت به حريف مشهدي خود داريم. در حال حاضر تيم‌ ما با اختلاف دو گل نسبت به ثامن مشهد در رده دوم جدول قرار دارد كه در هندبال دو گل مي‌تواند در عرض 30 ثانيه به دست آيد.

مربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار اضافه کرد: براي قهرماني اميد بسيار زيادي داريم و هدفي غير از اين وجود ندارد؛ همه بچه‌ها براي كسب عنوان قهرماني هم قسم شده و با يك روحيه و انگيزه كسب قهرماني پا به ميدان مسابقه خواهيم گذاشت.

وي ادامه داد: به شانس اعتقادي ندارم و معتقد هستم بايد در ميدان مسابقه و با كار و تلاش زياد، نتيجه را رقم زد. قبل از بازي با تيم ثامن مشهد، ما 18 جلسه تمرين كرديم و حتي 20 مرتبه فيلم بازي اين تيم را ديده‌ايم كه پيروزي مقابل اين تيم حاكي از زحمت زياد و آناليز كامل آن است.

شجاع با اشاره به بحث تباني مطرح شده در رسانه‌ها در مورد بازي تيم ثامن سبزوار و ثامن مشهد، اظهار كرد: اي كاش دوستاني كه بحث تباني را مطرح مي‌كنند، اين بازي را مي‌ديدند كه تيم ما چطور كار كرد.

وي ادامه داد: تيم ثامن مشهد در ديدار قبل از داربي و در يك ديدار سخت و نفس‌گير و تنها در سه ثانيه مانده به پايان مسابقه و با يك گل، تيم سپاهان را شكست داد.

شجاع افزود: در اين ديدار تيم ثامن مشهد از شروع ثانيه اول حسابي جنگيد و فشار زيادي به اين تيم وارد شد. از ديگر سو از فاصله بازي با سپاهان تا داربي، اين تيم بيش از چند جلسه تمرين نكرد و اين در حالي است كه ما دو هفته فرصت براي تمرينات داشتيم.

مربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با تاكيد بر ارتقا و پيشرفت هر چه بيشتر تيمش در روند مسابقات ليگ، عنوان كرد: در نيمه اول بازي مقابل ثامن مشهد، با نتيجه 17 بر 7 از تيم حريف پيش بوديم كه اين مساله حاكي از دفاع خوب تيم ماست؛ حتي اگر سوت‌هايي كه داوري به نحوي به ضرر تيم ما زد، اتفاق نمي‌افتاد، با اختلاف 16 – 15 گل اين تيم را شكست مي‌داديم.

وي اظهار كرد: تباني بين چه کسي؟ وقتي دو تيم براي قهرماني مي‌جنگند و از طرفي هر دو مربوط به يك مجموعه مي‌شوند، چه فرقي مي‌كند، كدام تيم قهرمان مي‌شود؟ متاسفانه تباني حرف كساني است كه نمي‌خواهند باور كنند؛ از زماني كه تيم سبزوار به دست رافائل، مربي خارجي سپرده شده، اين چنين ارتقا پيدا كرده است.

شجاع افزود: سرمربي تيم از همان ابتدا اعلام كرد كه فرصت خطا و اشتباه نداريم، بلكه هر بازي حكم فينال را دارد. اين حاشيه‌ها نشان دهنده آن است كه يا اين مربي را نمي‌شناسند و توانايي‌هاي وي را نمي‌دانند و يا اينكه مغرضانه اظهار نظر مي‌كنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.