اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 8 اسفند 1391 / کد مطلب: 5428 / نظرات: 0


فرمانده انتظامی سبزوار: کشف اموال مسروقه به ارزش 500 میلیون تومان از مخفیگاه سارقان سبزواری


فرمانده انتظامی سبزوار: کشف اموال مسروقه به ارزش 500 میلیون تومان از مخفیگاه سارقان سبزواری فرمانده انتظامی سبزوار گفت: از مخفیگاه یک باند سرقت موسوم به خال‌خالی لوازم خانگی و خودرو به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان کشف شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس، قنبرعلی آزادواری عصر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد در ماه گذشته رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه‌ها سرقت و سرنخ‌ها و مطابقت آنها با بانک اطلاعاتی خود به یکی از مجرمان سابقه‌دار خود به نام زینت مشکوک شده و با یک عملیات ویژه پلیسی متهم در مخفیگاه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سبزوار بعد از انجام دادن بازجویی‌ها متهمه به همکاری او با خواهر و برادرش و 4 تن از دوستانشان برای انجام دادن سرقت‌ها اعتراف کرد.

آزادواری ادامه داد: پس از اعتراف متهمه عملیات پلیسی برای دستگیری اعضای دیگر باند آغاز شد و پس از دستگیری آنها و انجام دادن بازجویی‌ها افراد به 60 فقره دزدی از منازل خالی از سکنه و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

وی افزود: در جریان این بازجویی‌ها 8 نفر مالخر نیز شناسایی شده‌اند که دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطرنشان کرد: وسایل به سرقت رفته در این پرونده شامل 15 دستگاه ال‌سی‌دی، 35 راس گوسفند، 2 دستگاه خودرو، 4 دستگاه موتور سیکلت و مقدار زیادی طلاجات، خودرو و لوازم خانگی بوده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.