اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 8 اسفند 1391 / کد مطلب: 5427 / نظرات: 0

سرمربی والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار:


با پیروزی یك ست مقابل گسترش فولاد تبریز قهرمان لیگ برتر می شویم


با پیروزی یك ست مقابل گسترش فولاد تبریز قهرمان لیگ برتر می شویم   سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : فقط با پیروزی یك ست در مقابل گسترش فولاد تبریز، قهرمان لیگ شده و سهمیه جهانی را كسب می كنیم.
  
به گزارش سبزوارپیام،'هادی رضایی' عصر سه شنبه بعد از پیروزی سه بر صفر تیم خود در مقابل شهرداری تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نتیجه خوبی كه در این دیدار در تبریز كسب كردیم به استقبال قهرمانی لیگ برتر می رویم.

وی گفت: تیم ما دارای 32 امتیاز از 11 بازی است و سه گیم باخت دارد.

او با بیان اینكه گسترش فولاد تبریز از 11 بازی 29 امتیاز و دارای 6 گیم باخت است افزود: با كسب سه امتیاز و پیروزی یك گیم مقابل گسترش فولاد تبریز، قهرمان لیگ برتر می شویم.

رضایی، عامل موفقیت تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در دیدار امروز مقابل شهرداری تبریز را روحیه خوب بازیكنان تیم عنوان كرد و گفت : با توجه به آمادگی خوبی كه بازیكنان تیم ما داشتند بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی با ابراز رضایت از عملكرد بازیكنان این تیم افزود: 'مهدی بابادی' و 'داوود علیپوریان' از بازیكنان شاخص زمین در این رقابت بودند.

او گفت: تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در آخرین دیدار لیگ روز پنج شنبه هفته جاری به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز در شهر تبریز می رود تا در این دیدار قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته كشور شناخته شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.