اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 8 اسفند 1391 / کد مطلب: 5422 / نظرات: 0


بهره‌برداری از شهربازی جدید سبزوار تا اردیبهشت 92


مدیرعامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: 14 دستگاه بازی خریداری شده شهربازی جدید سبزوار تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 نصب خواهد شد.

 به گزارش سبزوارپیام ، حسین دولت آبادی امروز در گفت‎وگو با  فارس اظهار داشت: دستگاه‌های خریداری شده در تعهد بخش خصوصی و شهرداری است که در فاز نخست شهربازی، دستگاه‎های ماشین برقی، قطار، آکروجت، آفتاب مهتاب، ترن هوایی، قصر بادی، بازی‌های کامپیوتری، فانفار، سالتو، ماشین شارژی، منو ریل، اسکیت برد و تاب زنجیری نصب می‌شود.

وی بابیان اینکه هم اکنون دستگاه تاب زنجیری در محل شهربازی نصب شده و مابقی دستگاه‌ها نیز به تدریج نصب خواهند شد، یادآور شد: ظرفیت و ارتفاع برخی از این دستگاه‎ها از جمله فانفار شهربازی جدید 30 متر است و 144 نفر گنجایش و تعداد 24 کابین دارد، دستگاه ترن هوایی هم دارای حدود 12 متر ارتفاع و 350 متر طول ریل و اسکیت برد این شهربازی دارای 22 متر ارتفاع و 12 نفر ظرفیت است.

مدیر شهربازی جدید سبزوار با بیان اینکه شهربازی جدید در زمینی به مساحت 2 هکتار در ورودی پارک شهدای گمنام در حال احداث است، اظهار داشت: عملیات طراحی و احداث این شهربازی از ابتدای شهریور ماه آغاز و کلیه امور عمرانی شامل محوطه‌سازی، دیوارکشی محوطه، سردرب ورودی، اتاق اداری، سرویس‎های بهداشتی، فروشگاه‎های مواد غذایی و اتاقک تسهیلات در تعهد شهرداری و توسط واحد عمران در حال احداث است.

دولت آبادی با بیان اینکه برای ابنیه و ساخت لوازم شهربازی جدید اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: در حال حاضر عملیات سفت کاری مکان فوق با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد: پایان اردیبهشت ماه سال آینده شاهد بهره‎برداری فاز نخست شهربازی جدید هستیم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.