اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 7 اسفند 1391 / کد مطلب: 5415 / نظرات: 0


فرمانده انتظامی سبزوار: کشف 160 میلیون ریال کالای احتکار شده در سبزوار


فرمانده انتظامی سبزوار: کشف 160 میلیون ریال کالای احتکار شده در سبزوار  فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در اجرای طرح بازدید از صنوف متخلف و مبارزه با اخلالگران اقتصادی در شهرستان سبزوار خراسان رضوی 160 میلیون ریال کالای احتکار شده کشف و ضبط شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از  فارس ، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در راستای طرح تشدید و برخورد با اخلالگران اقتصادی ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی این فرماندهی، واحد صنفی متخلفی را در این شهرستان شناسائی کردند.

سرهنگ « آزادواری» افزود: با شناسائی محل، اکیپی از ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان به انبار مورد نظر، واقع در حاشیه یکی از میادین اصلی شهر سبزوار اعزام شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در بازرسی از انبار موصوف مقدار دو هزار 500 کیلوگرم برنج، یک‌هزار و 160 بسته ماکارونی و انواع چای که به صورت غیر مجاز و غیر قانونی نگهداری می شد کشف و متهم دستگیر شد.

وی تصریح کرد: بر اساس نظریه کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی ارزش ریالی کالای کشف شده بالغ بر 160 میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن آخر سال اینگونه بازدیدها به صورت محسوس و نامحسوس با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضائی و اداره صنعت، معدن و تجارت ادامه و با هر گونه احتکار به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ آزادواری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی و برخورد با کسانیکه بخواهند امنیت بازار را به خطر بیاندازند در دستور کار جدی این پلیس خواهد بود و به هیچ عنوان اجازه ناامن کردن وضعیت اقتصادی مردم را به افراد سوء استفاده‌گر نمی‌دهیم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.