اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 اسفند 1391 / کد مطلب: 5398 / نظرات: 0


محسنی ثانی: راهکار خروج از مشکلات اقتصادي، کاربردي کردن اقتصاد مقاومتي است


محسنی ثانی: راهکار خروج از مشکلات اقتصادي کاربردي کردن اقتصاد مقاومتي است نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي گفت: بهترين راهکار خروج از مشکلات اقتصادي، کاربردي کردن اقتصاد مقاومتي، توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني است.

 به گزارش سبزوارپیام ، دکتر محمدرضا محسني ثاني در گفت و گو با ايسنا، با اشاره به شعار سال جاري و عدم توجه جدي مسوولان به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در سال‌هاي مختلف و در قالب شعارها، راهکارها و نامگذاري‌هاي گوناگون، افزود: اين عدم توجه جدي مسوولان سبب مشکلاتي  شده است.

وي تصريح کرد: با کاربردي کردن اقتصاد مقاومتي و شعار سال جاري به عنوان تاکيدات مقام معظم رهبري مي توانيم از اين وضعيت نامطلوب اقتصادي خارج شويم.

وي با اشاره به نامگذاري چند سال اخير توسط مقام معظم رهبري، خاطرنشان کرد: اين موارد نشان دهنده‌ي اين است که اولويت توجه مسوولان بايد به مسايل اقتصادي معطوف مي‌شد که متاسفانه اينگونه نشد.

نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: بخشي از مسايل نيز به تحريم‌ها مربوط است، که هر روز شدت تحريم‌ها بيشتر مي‌شود.

وي با بيان اينكه ضعف مديريت شديدي در كشور حاکم است، اذعان کرد: با توجه به ظرفيت و منابع بالاي کشور در صورت مديريت خوب اقتصادي مي‌توانيم اثرات تخريبي اين تحريم‌ها راکاهش دهيم.

محسني ثاني به منابع عظيم و غني معدني، سوختي، تنوع کشت، اقليم بسيار مناسب، موقعيت استراتژيک ايران دردنيا و ...اشاره كرد و گفت: مهمتر از اين موارد نيروي انساني قابل و جوان کشورمان بوده که هر روز پيشرفت‌هايي در عرصه علم و تکنولوژي دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.