اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 اسفند 1391 / کد مطلب: 5395 / نظرات: 0


امام جمعه جوین:مسئولان رهنمود های رهبری رابه عنوان یک قانون عمل کنند


 امام جمعه جوین در خطبه های این هفته با تقدیر از حضور کم سابقه مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان ، گفت:این مردم ثابت نمودند که به فرمایش امام ( ره ) که بار ها تاکید داشتند که حفظ این انقلاب از اهم واجبات است ، پایبند هستند.
 به گزارش سبزوارپیام به نقل از نسیم جوین ، دلیری پور با بیان اینکه اطاعت از سخنان رهبری در امور حکومتی همچون عمل به احکام مراجع فقهی واجب است ، تصریح نمود: در امور حکومتی نمی شود ۲ یا چند مرجع تقلید مشخص شود ، پس بر همه کسانی که از مراجع تقلید خود در مسایل فقهی و شرعی پیروی می کنند، واجب است که در امور حکومتی نیز از یک مرجع و رهبری نظام اطاعت نمایند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون اساسی رهبری نظام بر همه قوا مسلط است و به عنوان هماهنگ کننده قواست ، افزود: باید مردم و خصو صا مسوولین به سخنان و رهنمود های رهبری به عنوان یک قانون عمل نمایند.
وی خاطر نشان نمود:این لجبازی ها در امور استیضاح و بی توجهی به مسایل اقتصادی مردم توسط مسوولین مورد رضایت رهبری نیست.
وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران مشکلات اقتصادی فعلی را به حساب بی توجهی مسوولین می گذارند و نه به حساب انقلاب و نظام ، افزود: این مردم مومن همانند میخی هستند که هر چه بر سر آنان کوبیده شود وفشار اقتصادی وارد شود کوبنده و استوار می شوند .
خطیب جمعه جوین با اشاره به ملاک بودن تقوا در جامعه دینی خاطر نشان نمود: با ید مومنین نیز در معاشرت های اجتماعی خود نیز بر اساس مراتب تقوا و ایمان افراد برخورد نمایند.

در نماز جمعه این هفته از نخبه های علمی و فرهنگی این شهرستان که دارای رتبه های کشوری و استانی بودند و نیز دانشجویان نمونه کشوری این شهرستان تجلیل به عمل آمد

۱- هادی شمس دانشجوی نمونه کشوری . این دانشجوی نمونه اخیرا هدیه خود را از دست رئیس جمهوری دریافت کرده است

۲- هادی سردار آبادی پذیرفته شده رتبه اول دکترا در رشته نانو تکنولوژی در شهید بهشتی تهران

۳- نرجس ملایجردی رتبه سوم کشوری در جشنواره خوارزمی و علی ولایتی رتبه دوم قرآن استانی و عدالتی رتبه سوم نقاشی کانون های نوجوانان کشور از جمله تقدیر شدگان بودند.
















منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.