اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 اسفند 1391 / کد مطلب: 5391 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد :


نهاد امور تربیتی ، پاسداری از ارزشهای اسلامی را بر عهده دارد


نهاد امور تربیتی  پاسداری از ارزشهای اسلامی را بر عهده دارد       امام جمعه ششتمد سبزوار گفت : نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش ، پاسداری از ارزشهای اسلامی و تربیت نسل جوان و آینده ساز را بر عهده دارد.
    به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد افزود : این نهاد، یادگاری از دولت شهید رجایی و باهنر است كه وجود آن در آموزش و پرورش تاكنون آثار و بركات فراوانی به ارمغان آورده است.

وی افزود: تلاش در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی ، نظارت بر برنامه های انضباطی و اخلاقی، تقویت و توسعه فعالیت های پرورشی مدرسه و ایجاد هماهنگی بین عوامل تربیتی از اهداف نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش است.

وی در ادامه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان اشاره كرد و گفت : رهنمودها و نصایح معظم له باید سرلوحه كار مسوولان و مردم قرار گیرد و با حفظ وحدت و انسجام ، دشمن را در اهدافش نا امید كنند.

امام جمعه ششتمد در مورد روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس ، افزود: بایستی مهندسان كشور ما به معماری اسلامی توجه داشته باشند و از الگوگیری از مهندسی غربی بپرهیزند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.