اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 4 اسفند 1391 / کد مطلب: 5389 / نظرات: 0


سرمربی هندبال بانوان سبزوار : تا قهرمانی در لیگ فاصله چندانی نداریم


سرمربی هندبال بانوان سبزوار : تا قهرمانی در لیگ فاصله چندانی نداریم سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : پیروزی هفته آینده مقابل شهرداری تبریز قهرمانی تیم ما را در لیگ مسجل می كند و تا قهرمانی فاصله ای نداریم.
   
به گزارش سبزوارپیام،' ناهید غارسی ' روز جمعه پس از پیروزی تیمش در مقابل 'ذوب آهن اصفهان ' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دو دیدار تا پایان رقابت های لیگ داریم اگر بازی مقابل شهرداری تبریز را ببریم و قهرمان شویم بازی آخر مقابل شهید شكوهی كردستان برای ما تداركاتی است.

وی به تمرینات منسجم و فشرده تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار اشاره كرد و گفت : هماهنگی تیمی از عوامل پیروزی تیم در مقابل ذوب آهن اصفهان بود .

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار با ابراز رضایت از عملكرد بازیكنان تیمش در مقابل ذوب آهن گفت : بازی خوبی بود ولی نیمه اول بچه ها خوب بازی نكردند ولی در نیمه دوم با تاكتیك و هماهنگی تیمی توانستند نتیجه خوبی بگیرند.

' غارسی 'در خصوص تیم ذوب آهن اصفهان نیز گفت : با توجه به اینكه تیم حریف تیم جوانی بود ولی بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

در هفته دوازدهم از سری مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان كشور امروز تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار به مصاف ذوب آهن در اصفهان رفت و توانست این تیم را با نتیجه 26 بر 18 شكست دهد.

در حال حاضر تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار با كسب 23 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های بیمه رازی تهران با 19 امتیاز و شهید شكوهی كردستان به ترتیب در رده های دوم و سوم هستند . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.