اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 30 شهريور 1390 / کد مطلب: 536 / نظرات: 0


3772 شكوفه سبزواري مهر امسال به مدرسه مي روند


معاون مدير کل و مدير آموزش و پـــرورش سبزوار گفت: در سال تحصيلی جديد 3 هزار و 772 شکوفه سبزواری وارد مدرسه خواهــند شد.
قدرت ا... راه چمنی اظهار داشت: از اين تعــداد يکهـزار و 862 نفر دانــش آموز دخترو يکهزار و 910 نفر دانش آموز پسر می باشند.
وی از برگزاری جشن شکوفه ها و جوانه ها به ترتــيب برای دانش آموزان اول ابتدايی و اول راهنمايی  خبر داد و گفت: چهارشنبه سی ام شهريورماه اين مراســم با حــضور اولياء ، دانـش آموزان و معلمان برگزار خواهد شد.

وي افزود : به علت مصــــادف بودن آغـاز سال تحصيلي با هفته دفاع مقدس مراسم جشن شكوفه ها و جوانه ها با حضور بسياري از دانش آمــوزان در مزار شهداي گمنام شهرستان برگزار خواهد شد
راه چمنی با بيان اينکه در سبزوار مقاطع ابـتدايی و راهنمايی شيفت ثابت عصر نـــداريم ، خاطرنشان کرد: بيش از 85 درصد مدارس سطح شهرستان يک شيفته و ثابت در نوبت صبح می باشند.
معاون مدير کل و مدير آموزش و پرورش سبزوار با اشاره به اينکه روزهای اول و دوم مهرماه همزمان با روزهای جمعه و شهادت امام جعفر صادق(ع) شده که جزو تعطيلات رسمی محسوب می شـوند، آغاز سال تحصيلی 91-90 را از روز يکشنبه سوم مهرماه عنوان کرد و گفت: همزمان با بـــازگشايی مدارس، زنگ مهر و زنگ ايثار با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه شاهد 6 نواخته خواهد شد.

راه چمني همچنين  به ديگر برنامه هاي آغاز سال تحــصيلي مدارس اشــــاره كرد و افـزود : برگزاري نمايشگاه كتاب در چندين مدرسه ، استقبال از دانش آموزان توسط تشكل هـــاي دانش آموزي ، حضور جانبازان و سرداران جنگ تحميلي در مراسم آغازين مدارس را از ديگر برنامه هــاي آغاز سال تحصيلي عنوان كرد . 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.