اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 بهمن 1391 / کد مطلب: 5337 / نظرات: 2


امام جمعه داورزن بر وحدت در جامعه تاكید كرد


امام جمعه داورزن بر وحدت در جامعه تاكید كرد  امام جمعه شهرستان داورزن گفت: وحدت و همدلی نیاز امروز جامعه ماست و لذا از هیچكس وحدت شكنی، پذیرفتنی نیست.
  
 
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن افزود : وحدت رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاكید دارند.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت : مردم در این راهپیمایی حضوری پرشور و با شكوه داشتند و ثابت كردند كه خود صاحبان انقلاب و كشورند و لذا تا پای جان از انقلاب دفاع می كنند.

امام جمعه داورزن اظهارداشت : حضور با صلابت مردم و رهبری ها و هدایت های خردمندانه مقام معظم رهبری ، باعث تداوم انقلاب و عزت و عظمت ایران اسلامی شده است .

وی گفت : مقام معظم رهبری با اتكا به خداوند و حمایت های مردم ، همواره كشتی انقلاب اسلامی را از توفان های سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی و نظامی حفظ می نمایند و تا ساحل نجات هدایت می كنند.

حجت الاسلام مداحی همچنین از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم كه 50 سال یاور صمیمی اسلام و امام و انقلاب اسلامی و رهبری بوده اند، تقدیر كرد و افزود : توفیق ادامه خدمت رسانی این افراد دوام و قوام نظام را بیشتر خواهد كرد.

وی در پایان در مورد برخی شیوه های امر به معروف و نهی از منكر، اظهار داشت : امر و نهی نوعی از بیمه زندگی است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.