اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 بهمن 1391 / کد مطلب: 5335 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب:


حضور مردم ،نمایش بصیرت و موقع شناسی آنان بود


حضور مردم نمایش بصیرت و موقع شناسی آنان بود  امام جمعه خوشاب گفت : حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نمایش بصیرت ،شجاعت و موقع شناسی یك ملت در پاسخگویی بهنگام به تهدیدها و تحریم ها بود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام ' محمد صاحبی ' در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب، افزود : حضور عظیم مردم تاییدی بر منطق ایستادگی نظام اسلامی در برابر نظام سلطه است و اینكه انقلاب متعلق به مردم است و تا جان دارند از آن حمایت می كنند.

وی با قدر دانی از حضور گسترده مردم خوشاب در راهپیمایی 22 بهمن ،

اظهار داشت : مردم با حضورشان در راهپیمایی وحدتی عملی و علنی را تجلی بخشیدند.

وی با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت گفت : پیام روشن مردم به مسوولان این بود كه بایستی از تفرقه پرهیز كرده و همه در كنار هم و با وحدت و یكدلی برای این انقلاب و مردم كاركنند و پشت سر رهبر معظم انقلاب باشند.

امام جمعه خوشاب افزود : پیام دیگر حماسه عظیم 22 بهمن به مسوولان و كارگزاران نظام این بود كه قدر انقلاب را بدانند و آگاه باشند كه این انقلاب متعلق به یك شخص نیست بلكه به یك ملت بزرگ تعلق دارد .

حجت الاسلام صاحبی در پایان اظهارداشت : حضور عظیم اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن در واقع اعلام شكست سناریوی تحریم نظام سلطه بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.