اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 بهمن 1391 / کد مطلب: 5325 / نظرات: 1

شهردار داورزن:


سردیس شیخ حسن داورزنی در داورزن پرده برداری شد


سردیس شیخ حسن داورزنی در داورزن پرده برداری شد شهردار داورزن از نصب سردیس شیخ حسن داورزنی یكی از بزرگان علم و ادب در این شهر خبر داد.    
 
به گزارش سبزوارپیام ،علی قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : این سردیس به همت هادی عارفی هنرمند خوش ذوق و فرهنگی شاغل در شهرستان داورزن ساخته شده است .

وی ادامه داد : با مصوبه شورای شهر داورزن سردیس استاد شیخ حسن داورزنی ( پدر فرهنگ سبزوار ) در حاشیه میدان معلم این شهر نصب شده است .

وی ادامه داد: این سردیس با هزینه حدود 20 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری ساخته شده است .

وی خاطر نشان كرد : درصدد دریافت مجوز ساخت تندیس بزرگان این شهرستان از جمله دكتر شریعتی و علامه بهمن آبادی و شهدای هسته ای از سوی شورای شهر هستیم كه به محض دریافت مجوز ،ساخت این تندیس ها را برای میادین اصلی شهر آغاز خواهیم كرد.

شهردار شهر داورزن در آستانه سفرهای نوروزی و قرار گرفتن این شهر در مسیر تردد میلیون ها مسافر و زائر گفت : برای زیباسازی و ایجاد مراكز مناسب تفریحی و استراحت برای مسافران اعتبار نیاز است .

شیخ حسن داورزنی به عنوان پدر فرهنگ سبزوار یكی از علما و ادبای شهرستان بزرگ سبزوار می باشد كه كیاست و درایت وی در علوم مختلف باعث شد تا وی تا مرز منصب وزارت فرهنگ نیز پیش رود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.