اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 بهمن 1391 / کد مطلب: 5317 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار سبزوار :


مردم در راهپیمایی یك روز تاریخی و به یاد ماندنی را رقم زدند


مردم در راهپیمایی یك روز تاریخی و به یاد ماندنی را رقم زدند  معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت :مردم در راهپیمایی 22 بهمن یك روز تاریخی و به یاد ماندنی را رقم زدند. 
  
به گزارش ایرنا، قاسم شعبانی عطار روز سه شنبه در جمع مسوولان ششتمد ،اظهار داشت : همه دشمنان نظام ، همه امكانات خود را به كار بسته بودند كه مردم در راهپیمایی 22 بهمن شركت نكنند.

وی افزود: همگان دیدند كه همه اقشار مردم از قبیل كشاورز ، صنعتگر ، پیر و جوان ، فرهنگی و اداری همه و همه آمدند و یك بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان كشاندند و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت كردند.

وی ادامه داد: خیلی ها فكر می كردند مردم به دلیل مشكلات اقتصادی در این راهپیمایی شركت نخواهند كرد كه همه دیدند مردم بسیار خوب آمدند و لذا ما مسوولان باید در مقابل این مردم سر تعظیم فرود آوریم و افتخار كنیم كه خادم اینچنین مردمی هستیم.

فرماندار سبزوار اظهار داشت: امیدوارم كه مسوولان نیز بتوانند دِین خود را به این مردم خوب و فهیم ادا كنند.

شعبانی از انتخابات پیش رو بعنوان یك نقطه حساس یاد كرد و گفت: دشمنان تلاش می نمایند كه فضای انتخابات ،فضایی سرد و بی روح باشد كه بی شك مردم با حضور حماسی خود این خیال باطل را نیز نقش برآب می كنند.

وی گفت: مردم ایران با حضور خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا به دشمنان خواهند فهماند كه مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی پایبند هستند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.