اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 بهمن 1391 / کد مطلب: 5316 / نظرات: 1

در مراسم تودیع و معارفه بخشدار ششتمد اعلام شد/


مسوولان برای استقرار فرمانداری ششتمد پیگیر هستند


مسوولان برای استقرار فرمانداری ششتمد پیگیر هستند  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : مسوولان با جدیت برای استقرار فرمانداری ششتمد پیگیر هستند. 
  
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، مهندس قاسم شعبانی عطار روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار ششتمد ،اظهار داشت : یكی از دلایل تاخیر در معرفی بخشدار ششتمد ، پیگیری موضوع استقرار فرمانداری ششتمد بود.

نماینده عالی دولت در سبزوار افزود: تمایل داشتیم در دهه فجر و ایام جشن های پیروزی انقلاب اسلامی فرماندار ششتمد را معرفی كنیم اما این مهم محقق نشد.

وی ادامه داد: ارتقای داورزن به شهرستان از چندی قبل مطرح و مصوبه آن از حدود شش ماه قبل ابلاغ شده بود كه مجموعه مدیران استان تلاش داشتند كه شهرستان های جدید خراسان رضوی را با همدیگر تأسیس كنند.

وی افزود: به دلیل طولانی شدن این موضوع سرپرست فرمانداری داورزن همزمان با 22 بهمن ماه معرفی گردید.

شعبانی بیان كرد: همه مسوولان شهرستان به جد پیگیر هستند كه این مهم یعنی استقرار فرمانداری ششتمد نیز هر چه سریعتر صورت پذیرد.

فرماندار سبزوار همچنین گفت: بخشدار سابق ششتمد نیروی با تجربه و مدیر بود كه هماهنگی و تعامل با مدیران شهرستان و دهیاران از نقاط مثبت ایشان می باشد.

وی افزود: بخشدار جدید ششتمد نیز نیرویی جوان ، منضبط و دارای سلامت كاری است كه امیدواریم با پتانسیل های فراوان منطقه بتواند مشكلات مردم این خطه را برطرف كند.

امام جمعه ششتمد نیز در این جلسه گفت:همه ما نیاز به موعظه داریم و پیامبر اكرم(ص) كه خاتم پیامبران است به جبرئیل می گوید كه من را موعظه كن.

حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم ادامه داد : جبرئیل نیز به پیامبر اكرم فرمود كه هر چه می خواهی در این دنیا زندگی كن ولی نهایت روزی از این دنیا خواهی رفت و این یعنی دنیا محل گذر است.

وی افزود: تودیع یعنی خداحافظی عزیزی كه چند صباحی برای مردم خدمت كرده است و معارفه یعنی استقبال از عزیز دیگری برای خدمتگزاری و این خود برای ما درس است كه بدانیم هیچ پست و مقامی ماندنی نیست .

امام جمعه ششتمد اظهارداشت: ما نباید به این پست و مقام ها بعنوان طعمه نگاه كنیم و این پست ها امانتی است كه ثمره خون شهدا و فداكاری یك ملت محسوب می شود.

ثباتی مقدم ادامه داد: فداكاری ملتی كه با همه سختی ها ننشسته اند و حركت می كنند كه حركت عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث متعجب شدن دشمنان و خودی شد.

امام جمعه ششتمد اظهار داشت: ما مسوولان باید به گونه ای عمل كنیم كه در روز تودیع پیش خدا ، مردم و وجدانمان شرمنده نباشیم.

رییس شورای اسلامی شهر ششتمد نیز در این جلسه گفت: ما انتظار داشتیم در بهمن ماه امسال شاهد معرفی سه عزیز از جمله فرماندار ششتمد باشیم .

محمود باعثی افزود: خوشبختانه در طول دهه فجر شهردار جدید ششتمد معرفی شد و امروز نیز شاهد معرفی بخشدار جدید این خطه هستیم و اما بی صبرانه منتظر مراسم معارفه فرماندار شهرستان ششتمد خواهیم بود.

وی ادامه داد: انتظار داریم با همت مسوولان استانی و شهرستانی مصوبات سفرهای پربركت دولت محترم به خراسان رضوی در ششتمد هر چه سریعتر جامه عمل به خود ببیند و کام مردم ششتمد در آغازین روزهای سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شیرین شود.

بخشدار سابق ششتمد نیز گفت: 13 ماه فعالیت در دیار بیهقی برایم افتخار بزرگی بود كه بعد از 20 سال دوباره به ششتمد برای خدمتگزاری آمده بودم.

مهدی ترمئی افزود: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ، پیگیری استقرار نهاد پربركت نماز جمعه ، پیگیری استقرار فرمانداری ششتمد ، پیگیری ایجاد شهركت صنعتی در این شهرستان جدید كه مقدمات آن صورت گرفته ، پیش بینی و پیگیری سایت اداری شهرستان از جمله فعالیت های اینجانب در ششتمد بوده است.

وی ادامه داد: امروز بسیار خرسندم كه عملیات گازرسانی به شهر ششتمد مراحل پایانی خود را طی می كند و گازرسانی به روستاهای مجاور نیز در برنامه كاری قرار دارد.

در پایان این مراسم علیرضا عبداللهی بعنوان بخشدار جدید ششتمد معرفی و از خدمات بخشدار سابق قدردانی شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.