اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1391 / کد مطلب: 5302 / نظرات: 0


درپرداخت مطالبات کشتی‌گیران و مربیان/ ثامن سبزوارخوش حساب ترین باشگاه


درپرداخت مطالبات کشتی‌گیران و مربیان ثامن سبزوارخوش حساب ترین باشگاه لیگ پرحاشیه کشتی آزاد بیش از یک ماه است که به پایان رسیده، اما حواشی آن هر روز از جایی سر باز می‌کند.
به گزارش ایسنا،این بار نوبت کشتی‌گیران و اعضای کادر فنی تیم‌هاست تا از مسئولان باشگاه‌ها ناراضی باشند که چرا مبالغ قراردادهای آنها پرداخت نمی‌شود.
طبق اساسنامه لیگ کشتی تیم‌ها تا قبل از پایان لیگ باید 60 درصد مبالغ قرارداد کادر فنی و کشتی‌گیران را پرداخت کنند و 40 درصد باقی مانده، بعد از اتمام لیگ پرداخت خواهد شد، اما در حالی که حدود 40 روز از پایان لیگ برتر کشتی آزاد می‌گذرد، بعضی تیم‌ها هنوز مبالغ زیادی به کشتی‌گیران و مربیان بدهکارند.
از میان چهار تیم اول لیگ امسال، تنها تیم کشتی آزاد موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار یک هفته‌ پس از قهرمانی تمام حساب‌های خود را طبق قرارداد تسویه کرد، اما سایر تیم‌ها چه؟ البته تیم متمول فولاد ماهان اصفهان که در لیگ امسال چهارم شد، 60 درصد مبالغ قراردادهایش را پرداخت کرده و طبق گفته امیر توکلیان، سرمربی ماهان، قرار است پس از ارائه و بررسی گزارش فنی لیگ، سایر مبالغ هم پرداخت شود. توکلیان به ایسنا می‌گوید: پرداخت مبلغ قراردادها دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد!
اما در این میان وضعیت دو تیم مازندرانی لیگ چندان مناسب نیست. به گفته یکی از مربیان پرسپولیس جویبار که نایب قهرمان لیگ شد، به اعضای کادر فنی تنها 20 درصد پرداخت شده و کشتی‌گیران هم همان 60 درصد را گرفته‌اند، اما پرداخت مابقی مبلغ قراردادها هنوز مشخص نیست.
البته سلمان قادری، مدیر پرسپولیس جویبار به ایسنا می‌گوید: مطمئنا پرداخت سایر مبالغ تصویب خواهد شد، چون آقای رویانیان از این نظر مشکل خاصی ندارد.
همچنین غلامرضا محمدی، سرمربی پرسپولیس جویبار اظهار می‌کند: منتظریم که زودتر تسویه حساب مبلغ قراردادها صورت بگیرد چون با توجه به نتایج و شرایط، رویانیان خیلی راضی بود و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در این زمینه ایجاد شود.
در میان چهار تیم برتر لیگ کشتی وضع داماش صدرای بابل، (تیم سوم لیگ) از بقیه بدتر است. این تیم تنها 20 درصد از مبلغ قراردادها را پرداخت کرده و 30 درصد آن را چک داده و 50 درصد باقی مانده را به آینده موکول کرده است. البته چک داماشی‌ها هفته‌ گذشته برگشت خورد تا وضعیت کمی بر هم بریزد.
تقی اکبرزاده، سرمربی داماش خوشبین است و می‌گوید که امیدواریم داماشی‌ها طبق قولی که داده‌اند مبالغ را پرداخت کنند.
البته کشتی‌گیران این تیم طور دیگری فکر می‌کنند. مسعود اسماعیل پور و محمدرضا آذرشکیب دو ملی‌پوش تیم داماش هستند که از پرداخت نشدن مبلغ قرارداد‌هایشان ناراضی به نظر می‌رسند.
آذرشکیب تصریح می‌کند: داماشی‌ها باید پول قرارداد با کشتی‌گیران را بدهند و این مطلب را در نظر داشته باشند که کشتی‌گیران از این راه امرار معاش می‌کنند و کشور هم قانون دارد. اگر بدهی‌ها را پرداخت نکنند با دادگاه طرف خواهند بود.
همچنین مسعود اسماعیل پور با اظهار نارضایتی از برگشت خوردن چک مسئولان داماش اظهار می‌کند: دوشنبه به دفتر قویدل که گویا مالک داماش است، خواهم رفت و اگر معوقات ما پرداخت نشود مجبور به شکایت خواهم شد تا داماشی‌ها بدانند نمی‌توان با کشتی‌گیران این طور برخورد کرد.
با این حال باید صبر کرد و دید که آیا داستان پرداخت معوقات قراردادهای کشتی‌گیران و مربیان لیگ برتری سرانجام خوشی خواهد داشت یا این که کمیته‌ انضباطی و حتی دادگاه برای پرداخت معوقات کشتی‌گیران و مربیان کشتی که برای امرار معاش، راه دیگری جز حضور در لیگ و دریافت مبالغ قراردادها‌ی‌شان ندارند، مجبور به شکایت و احقاق حق خواهند شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.