اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1391 / کد مطلب: 5277 / نظرات: 0

اولین سرپرست فرمانداری داورزن معرفی شد/


فرمانداری شهرستان تازه تاسیس داورزن استقرار یافت


فرمانداری شهرستان تازه تاسیس داورزن استقرار یافت  به میمنت سی و چهارمین سال پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ،فرمانداری شهرستان تازه تاسیس داورزن در آیین خاصی با حضور مسوولان استقرار یافت. 
   
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، در این آیین مهندس 'اسماعیل غفاری' به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان داورزن معرفی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی در این مراسم حكم انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان داورزن را ابلاغ كرد.

مهندس علی اصغر رشید تقارن این ارتقا و انتصاب با روز بزرگ 22 بهمن را به فال نیك گرفت و گفت: فعالیت ها و اقدامات نمایندگان ، فرماندار سبزوار و مسئولان محلی باعث این ارتقا شد.

وی از اولین سرپرست فرمانداری شهرستان داورزن به عنوان فردی با تجربه یاد كرد و اظهار داشت : ما برای شهرستان داورزن به دنبال فردی بودیم كه از نظر تعامل اجتماعی و روابط عمومی در حد بالایی باشد.

وی در ادامه خصوصیات یك مسوول را برشمرد و گفت: باید به گفته امیر المومنین(ع) یك مسئول در راه حقیقت بوده و عدالت جامع داشته و در جهت كسب رضایت مردم پیشرو باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در سخنانی همكاری صمیمانه همه مسوولان شهرستان سبزوار و داورزن را در ارتقا مهم دانست و گفت: سفر دور چهارم ریاست جمهوری به سبزوار مهمترین عامل ارتقا شهرستان داورزن بود.

مهندس قاسم شعبانی با اشاره به وضعیت كلی شهرستان داورزن گفت: این شهرستان بیش از 156 شهید ، 125 جانبار و 24 آزاده تقدیم انقلاب و نظام كرده است .

وی ادامه داد: این شهرستان در شاخص های مختلفی از جمله سواد ، راههای روستایی برق و آب شرب از حد متوسط شهرستان بزرگ سبزوار نیز بالاتر است .

وی در ادامه با اشاره به امور زیر بنایی و شاخص هایی برخورداری شهرستان داورزن ،گفت: این شهرستان در بهداشت و درمان ، اجرای طرح های هادی و گازرسانی نیز موفق بوده است.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین ، جغتای ،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به آغاز بیست و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این 25 سال گذشته بر عزت و عظمت اسلام افزوده شده است.

دكتر محمد رضا محسنی ثانی با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی در ابعاد مختلف افزود: افتخارات عظیمی در علم و تكنولوژی و ادوات نظامی بدست آورده است .

وی ارتقا سیاسی و اجتماعی را از دیگر اقدامات جمهوری اسلامی عنوان كرد و گفت: ارتقای چهار شهرستان(جوین ،جغتای ،خوشاب و داورزن ) در طول پنج سال نشان از ظرفیت بالای شهرستان سبزوار بزرگ داشته است .

وی با اشاره به حكم سرپرستی فرمانداری شهرستان داورزن اظهار داشت : ما این حكم را به منزله فرماندار دانسته و در روزهای آینده تلاش خواهیم كرد تا این مهم اتفاق بیفتد.

دكتر محسنی با اشاره به استقلال ردیف بودجه شهرستان های جوین و جغتای و خوشاب اظهار امیدواری كرد تا در اعتبارات اختصاصی دولت ردیف های بودجه برای شهرستان داورزن نیز اعلام گردد.

دیگر نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین ، جغتای ،خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی ، گذشت سه دهه از انقلاب را یادآور شد و گفت: این مجاهدت ها و ایثارگری ها باعث بیداری اسلامی در كشورهای مختلف اسلامی بود.

وی به سه عامل رهبری دینی و اسلامی ، روحانیت مبارز و همراهی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: این عوامل باعث غنای انقلاب و حركت با تدبیر آن در مسیر پیشرفت شد.

مهندس سبحانی تلاش دولت در استقرار عدات اجتماعی در روستاها را برشمرد و گفت: امروز نیز هدیه انقلاب به مردم داورزن ،ارتقا آن به شهرستان بوده است .

وی همچنین خطاب به فرماندار سبزوار گفت : باید امكانات لازم برای اسقرار ادارات مختلف در این شهرستان جدید التاسیس فراهم شود.

امام جمعه شهرستان داورزن نیز در سخنانی با اشاره به همت مسوولان در ارتقای این شهرستان و حضور فرماندار گفت: این را باید از عنایات حق تعالی و دولت خدمتگزار عنوان كرد.

حجت الاسلام محمود مداحی ادامه داد: امروز همزمان با جشن پیروزی انقلاب ذائقه مردم این شهرستان به شیرینی ارتقا نیز شیرین شد.

وی از مسوولین خواست تا صادقانه و مجدانه در راه حل مشكلات مردم شهرستان داورزن به عنوان دروازه ورودی خراسان بزرگ تلاش نمایند.

شهرستان داورزن در تیرماه سال جاری به نقشه تقسیمات كشوري اضافه شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.