اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1391 / کد مطلب: 5274 / نظرات: 0

محسنی ثانی :


با كار جهادی در عرصه تولید و صنعت در جنگ اقتصادی موفق می شویم


با كار جهادی در عرصه تولید و صنعت در جنگ اقتصادی موفق می شویم      نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : با كار جهادی در عرصه تولید و صنعت و پیشگام بودن در این بخش ها در جنگ اقتصادی موفق خواهیم بود.
 
به گزارش  سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، دكتر 'محمدرضا محسنی ثانی 'روز شنبه در حاشیه بهره برداری از كارخانه سازه های فولادی پایدار كاویان سبزوار، افزود : مسوولان اجرایی سبزوار در راستای فعالیت های خود از ظرفیت های بومی و صنعتی شهرستان استفاده كنند.

وی با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت : سرمایه گذاری در این مقطع، سرباز اقتصاد مقاومتی می خواهد.

وی به توطئه های دشمنان با بوجود آوردن مشكلات اقتصادی و تحریم ها اشاره كرد و افزود : برای توسعه همه جانبه بایستی از صنعت و تولید حمایت كرده و با نگاه ویژه این بخش دیده شود.

وی اظهارداشت : صنعت و هر كار تولیدی نیاز به كمك و مساعدت دارد تا تمام فعالیت هایی كه در این مقطع انجام می شود بتواند به سوددهی برسد.

رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت سبزوار هم در آیین بهره برداری از این كارخانه گفت : این كارخانه با سرمایه گذاری اولیه 40 میلیارد ریال مجوز پروانه بهره برداری را دریافت كرد.

'علی امید بخش ' افزود : با بهره برداری از این كارخانه برای 30 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شد.

وی اظهار داشت : كارخانه سازه های فولادی پایدار كاویان سبزوار برای تولید انواع اسكلت های فلزی و سوله با ظرفیت تولید سالانه سه هزار و 500 تن و انواع دكل ها ، برج های فلزی و انواع مخازن ثابت ، تانكر ، كانتینرهای فلزی بهره برداری شد.

مدیرعامل كارخانه سازه های فولادی پایدار كاویان سبزوار نیز گفت : این كارخانه از نیروهای بومی و آموزش دیده استفاده می كند.

'سیامك نورافكن ' با بیان اینكه جهت گیری كارمان را بنا بر تخصص و كیفیت گذاشته ایم ،افزود : در چند ماه آینده از شركت های داخلی و خارجی گواهینامه استاندارد كیفیت ایزو 9000 را خواهیم گرفت.

گزارش دیگری حاكیست، همچنین امروز سردخانه میوه طلایی بیهق بهره برداری شد .

مدیرعامل سردخانه شركت بازرگانی میوه طلایی بیهق نیز در حاشیه بهره برداری از این واحد به ایرنا گفت : این سردخانه با ظرفیت دو هزار تن و سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال بهره برداری شد.

حسین دارینی ' افزود : با بهره برداری از این واحد برای 20 نفر اشتغالزایی مستقیم فراهم شده است . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.