اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 20 بهمن 1391 / کد مطلب: 5271 / نظرات: 0


مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) : با برنامه ریزی خوب و تمرینات فشرده توانستیم مقابل سپاهان پیروز شویم


مربی تیم هندبال ثامن الحجج ع : با برنامه ریزی خوب و تمرینات فشرده توانستیم مقابل سپاهان پیروز شویم       مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : با وحدت ، برنامه ریزی خوب و تمرینات فشرده و منسجم توانستیم در مقابل تیم فولاد سپاهان اصفهان به پیروزی دست یابیم .
  
به گزارش سبزوارپیام، 'حمید شجاع ' روز جمعه بعد از پیروزی تیمش مقابل فولاد سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازیكنان ما با تاكتیك بهتر و هماهنگ تر از دور رفت مقابل تیم اصفهانی بازی كردند.

وی اظهار داشت : خوشبختانه با برنامه ریزی و هماهنگی هایی كه با بازیكنان در تمرینات انجام شد توانستیم به نتیجه خوبی دست یابیم .

مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با اشاره به حساسیت این دیدار، گفت : بازی سنگینی بود و دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

'شجاع ' با بیان اینكه تیم فولاد سپاهان اصفهان تیم قدرتمندی است، گفت : تیم حریف با برخورداری از هشت بازیكن ملی پوش یكی از بهترین بازی هایش را مقابل ما به نمایش گذاشت .

وی با اشاره به اخراج های دو دقیقه ای بازیكنان ثامن الحجج سبزوار گفت : با اخراج های كمتر می توانستیم با اختلاف گل بهتری پیروز شویم .

مربی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در خصوص چهره های شاخص این دیدار گفت : اگر در این دیدار بخواهم برترین بازیكن را انتخاب كنم بدون شك تمامی بازیكنان را گزینش می كنم زیرا در این بازی از تمامی بازیكنان رضایت كامل دارم.

شجاع با اشاره به استقبال گسترده هواداران تیم ثامن الحجج سبزوار گفت : تماشاگران سبزواری بیش از ظرفیت سالن سربداران به ورزشگاه آمده بودند.

وی از تماشاگران سبزواری به عنوان حامیان این تیم یاد كرد و گفت : تماشاگران نقطه قوت تیم و در پیروزی تیمم بسیار تاثیرگذار بودند.

تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در حال حاضر با كسب 24 امتیاز در مكان دوم جدول با امتیاز برابر و تفاضل گل كمتر بعد از تیم ثامن الحجج (ع) مشهد است و فولاد سپاهان اصفهان نیز با یك بازی كمتر در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد .

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار سوم اسفندماه به مصاف تیم همنام خود در مشهد مقدس می رود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.