اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 بهمن 1391 / کد مطلب: 5267 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


ملت ولایی ایران در راهپیمایی 22 بهمن باز هم دشمنان را ناكام می كنند


ملت ولایی ایران در راهپیمایی 22 بهمن باز هم دشمنان را ناكام می كنند    امام جمعه سبزوار گفت : ملت بصیر، ولایی و همیشه در صحنه ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن باز هم دشمنان را مایوس و ناكام می كنند.
 
 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشكوه نمازجمعه این هفته سبزوار،افزود : 22بهمن سرآغاز حكومت الله بر جهان است و لذا همه مردم باید در راهپیمایی این روز بزرگ شركت كنند.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاعی و فضایی جمهوری اسلامی ایران گفت : دشمن در حال حاضر به این نتیجه رسیده كه جنگ نظامی با ایران جواب نمی دهد زیرا ملت ایران در موقعی كه هیچ امكاناتی نداشت دشمن را مغلوب كرد.

وی افزود :انقلاب اسلامی با اتكا به خداوند متعال و با رهبری خردمندان امام راحل و وحدت مردم به پیروزی رسید و باید همه مردم قدردان این موهبت الهی باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخشی از سخنانش با اشاره به نتایج تقوا در زندگی گفت :دوری از هوا و هوس و آرزوهای دور و دراز از نتایج تقوا و پرهیزگاری است.

وی افزود : اگر می خواهیم آرامش و آسایش در زندگی داشته باشیم بایستی زندگی قرآنی داشته باشیم كه این مهم فقط با شعار بدست نمی آید.

وی با بیان اینكه باید از شعار به شعور برسیم ، افزود : زمانی جامعه به سعادت می رسد كه قرآن و عترت با هم و سرلوحه زندگی افراد جامعه باشد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.