اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 19 بهمن 1391 / کد مطلب: 5256 / نظرات: 0


اطاعت از رهبری ، حفظ وحدت و بصیرت موجب حفظ دستاوردهای انقلاب می شود


 مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت : اطاعت از رهبری ، حفظ وحدت و بصیرت موجب حفظ دستاوردهای انقلاب و خنثی كردن توطئه های دشمنان می شود .
 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین ' هادی سلطانی كیا ' در جشن انقلاب كه در مسجد گلشن شهر سلطان آباد مركز شهرستان برگزار شد، افزود : ایجاد ناامیدی و تفرقه در قالب جنگ نرم از اهداف مهم دشمنان در رابطه با ملت ایران است .

وی تحریم ها و توطئه هایی كه علیه كشورمان ایجاد شده را ناشی از احساس خطر دشمنان از انقلاب عنوان كرد و گفت: استكبار جهانی شرق و غرب ، مزدوران آنها و منافقان ، انقلاب ایران را یك خطر جدی و بزرگ برای خود تلقی كرده و می كنند.

وی به اهمیت و نقش موثر رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن اشاره كرد و افزود : ركن رهبری همان ركنی است كه انقلاب اسلامی ایران را متمایز از انقلاب های دیگر در كشورهای اسلامی كرده است.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب با بیان بركات و دستاوردهای انقلاب در همه ابعاد سیاسی ، اقتصادی ، علمی و ... افزود : نفی سلطه بیگانگان بر كشور ، ایجاد پیوند محكم میان مردم و نظام و اتخاذ سیاست خارجی مستقل از هر دو ابرقدرت شرق و غرب از جمله دستاوردهای سیاسی انقلاب است.

حجت الاسلام 'سلطانی كیا ' بر بازگو كردن دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان جامعه هم تاكید كرد و گفت : بایستی هر چه بیشتر این نسل تاثیرگذار بر آینده مملكت را با ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل (ره) آشنا كنیم.

نمایش كلیپی از روند انقلاب اسلامی تا پیروزی ، اجرای سرود ، برگزاری مسابقه از جمله برنامه های جشن انقلاب در سلطان آباد خوشاب بود.

 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.