اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 18 بهمن 1391 / کد مطلب: 5251 / نظرات: 0


سرمربي هندبال مشهد: نگاهمان اين هفته به بازي سپاهان و سبزوار است


سرمربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد گفت: نگاهمان در اين هفته به بازي تيم‌هاي سپاهان و سبزوار است.

 به گزارش سبزوارپیام عليرضا حبيبي در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: تيم‌هاي سپاهان و ثامن‌الحجج(ع) سبزوار بازي حساسي را روز جمعه در سبزوار برگزار خواهند كرد كه تاثير زيادي در تعيين قهرمان ليگ دارد و اميدوارم با پيروزي سبزوار در آن ديدار شرايط براي قهرماني يكي از دو تيم خراساني مهيا شود.

وي خاطر نشان كرد: بازي تيم‌هاي سبزوار و سپاهان غيرقابل پيش‌بيني است ولي اميدوارم شرايط به نفع ما رقم بخورد.

وي با اشاره به ديدار اين هفته تيمش با ستاره فروغ كوير كرمان عنوان كرد: شرايط تيمي ما بسيار خوب است و مصدومان شرايط بازي پيدا كرده‌اند و آخرين مصدوم تيم يعني جواد خرمي‌پور با ما تمرين مي‌كند و سعي مي‌كنيم در اين ديدار كمي بازي كند تا به شرايط مسابقه برگردد.

حبيبي ادامه داد: نبايد بازي سختي در مقابل اين تيم كرماني داشته باشيم اما از هفته آينده سه بازي سرنوشت‌ساز ما آغاز خواهد شد كه در مهمترين آن‌ها هفته آينده در اصفهان ميهمان سپاهان خواهيم بود كه مي‌توان اين تيم را در شهر خودش شكست داد.

سرمربي تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد با تقدير از عملكرد بازيكنانش در طول رقابت‌ها گفت: بازيكنان تيم ثامن‌الحجج(ع) مشهد بازي‌هاي بسيار خوبي انجام دادند و شرايط‌مان عالي است و اميد زيادي به كسب عنوان قهرماني داريم.

شايان ذکر است ديدار تيم‌هاي هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد و ستاره فروغ كوير كرمان ساعت 17:30 روز پنج‌شنبه در سالن شهيد بهشتي مشهد آغاز مي‌شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.