اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1391 / کد مطلب: 5241 / نظرات: 0


توجه به معماری ایرانی و اسلامی در طرحهای عمرانی ضروری است


توجه به معماری ایرانی و اسلامی در طرحهای عمرانی ضروری است      مدیركل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی، توجه به معماری ایرانی و اسلامی در طرحهای عمرانی را ضروری دانست.
 
به گزارش سبزوارپیام،علوی مقدم روز سه شنبه در مراسم معرفی شهردار ششتمد افزود: مطالبات مردم از شهرداری این است كه به زیبا سازی شهر توجه خاصی داشته باشد.

وی گفت: نظافت و پاكیزگی شهر از حقوق شهروندان محسوب می شود و شهرداری ها باید به عنوان یك وظیفه به آن توجه خاصی داشته باشند.

او افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و باید در جهت تكریم آنان گام برداریم.

علوی مقدم اظهار داشت: ششتمد شهری است با پیشینه غنی و لزوم توجه جدی به معماری ایرانی و اسلامی در این شهر بیشتر نمایان می باشد.

وی گفت: ارتباط صحیح و مناسب با دستگاههای اداری و تبعیت همراه با قانون مداری از اعضای شورای اسلامی و توجه به آموزش نیروی انسانی در شهرداریها از جمله مطالبات از شهرداریها محسوب می شود.

امام جمعه ششتمد نیز در این مراسم گفت: باید تلاش كنیم در راستای پیشرفت اهداف این نظام گام برداشته و از دستاوردهای آن محافظت كنیم.

حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم افزود: امروز جایگاه ایران و ایرانی بسیار رفیع است كه این امر در سایه حمایت از نظام و آرمانهای امام راحل و اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.

در این مراسم حمیدرضا داورزنی به عنوان شهردار جدید ششتمد معرفی و از خدمات محمد رضا قلعه نویی شهردار اسبق ششتمد قدردانی شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.