اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 30 شهريور 1390 / کد مطلب: 524 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار :


براي عمران شهر سبزوار مردم حقوق شهروندي را به شهرداري بپردازند


براي عمران شهر سبزوار مردم حقوق شهروندي را به شهرداري بپردازند
 معاون استاندار و فرماندار ويژه سبزوار گفت: اگر مردم انتظار عمران شهر و داشتن فضاي سبز ،آسفالت ، مبلمان شهري و ورودي هاي مناسب و در شان سبزوار را از شهرداري دارند بايد حقوق شهروندي را به اين سازمان پرداخت كنند. 
' قاسم شعباني عطار'  در جمع اعضاي شوراي اسلامي و شماري از مسوولان دستگاه هاي اجرايي سبزوار افزود: هر شهروند بايد هزينه زندگي در شهر را به شهرداري بپردازد كه مبلغي كه به اين عنوان در سبزوار پرداخت مي شود بسيار ناچيز است.
وي اين مشكل را در حالي دانست كه وجود منابع مالي در اين شهرستان قابل توجه است .
فرماندار سبزوار همچنين تاكيد كرد: طي چهار ماه آينده و حداكثر تا پايان امسال چهره شهر سبزوار بايد با همت شهردار جديد اين شهر و كمك شواي اسلامي شهر متحول شود.
وي افزود: در زمينه ايجاد فضاي سبز،پارك ها، رفت و روب معابر و جمع آوري زباله ، بهسازي ها ورودي ها و مبلمان شهري بايد شاهد تحول و دگرگوني در اين شهر باشيم.
وي با اظهار اينكه شهرداري به تنهايي توان بار سنگين مديريت شهري را ندارد بر تعامل و همكاري همه مديراتن دستگاه هاي اجرايي با شهرداري تاكيد كرد و از ادارات سبزوار خواست بدهي هاي خود به شهرداري را تا حد ممكن پرداخت كنند.
مهندس شعباني در بخشي از سخنانش بومي بودن ، شناخت نسبت به مسائل و مشكلات شهر ،آشنايي با روحيات مردم از نظر اجتماعي و تجربه خوب از دوران عضويت در شوراي اسلامي شهر را از ويژگي ها و مزيت هاي 'حسين مقصودي' به عنوان شهردار جديد سبزوار برشمرد.منبع :ایرنا 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.