اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1391 / کد مطلب: 5239 / نظرات: 1

رییس كمیته امنیت مجلس :


حفظ اتحاد و پیروی ازخط ولایت اساسی ترین نیاز سیاسی كشور است


حفظ اتحاد و پیروی ازخط ولایت اساسی ترین نیاز سیاسی كشور است  رییس كمیته امنیت مجلس شورای اسلامی گفت : در موقعیت كنونی ، حفظ اتحاد و پیروی بی چون و چرا از خط ولایت اساسی ترین نیاز سیاسی كشور است. 
 
دكتر 'محمدرضا محسنی ثانی 'روز سه شنبه در گفتگوی اختصاصی با ایرنا افزود :شرایط كنونی كشور از چند جهت از حساسیت بالایی برخوردار است .

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : یكی از دلایل این حساسیت ویژه، نزدیك شدن به ایام انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است كه ایام انتخابات همواره برای كشور ایام حساسی بوده است.

وی افزود: دومین دلیل این است كه كشورهای استكباری با استفاده از تمام ابزارهای جنگ نرم ، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی به میدان آمده اند تا به ملت ایران ضربه بزنند، لذا در این شرایط حفظ اتحاد درونی و پیروی از منویات رهبری وظیفه همگانی است.

وی گفت : پیشرفت های مختلفی ایران در عرصه های علمی و نظامی در چند سال اخیر نیز دشمنان را عصبانی كرده و تحریم های شدید غرب علیه كشور ما نیز در این راستا می باشد.

محسنی ثانی اظهارداشت: ایران اسلامی به پشتوانه همت و پشتكار جوانان غیور و رهبری فرزانه توانسته است مسیر دست یابی به قله های پیشرفت را در زمینه های مختلف بپیماید و این تحریم ها بی فایده است.

وی با اشاره به اینكه ایام دهه فجر هر سال فرصت خوبی برای میثاق مجدد ، مردم و مسوولان با آرمان های انقلاب است، از همه مردم فهیم ایران به ویژه مردم حوزه انتخابیه اش دعوت كرد تا در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور گسترده ای داشته باشند.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت : حضور مردم در راهپیمایی های مختلف ، نشان دهنده ادامه حضور و همراهی آنان با ارزشهای نظام اسلامی است و دشمنان را از اهداف شومی كه برای كشور ما در سر می پرورانند ، دلسرد می كند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.