اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 17 بهمن 1391 / کد مطلب: 5238 / نظرات: 0


افتتاح ساختمان اداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار


ساختمان اداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار با اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش سبزوارپیامبه نقل از ایسنا ، امیر ناطقی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار، روز گذشته در مراسم افتتاح این ساختمان، با اشاره به 750 متر مربع زیربنای ساختمان اداری این سازمان مبلغ هزینه شده برای این ساختمان را 4 میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد.

وی در ادامه از جابه‌جایی روزانه یکصدهزار نفر توسط ناوگان تاکسیرانی در این شهر خبر داد.

ناطقی ناوگان حمل و نقل درون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهر سبزوار را شامل 1064 دستگاه خودرو تاکسی گردشی، خطی، بی‌سیم و ویژه دانست و اعلام کرد: علاوه بر این تعداد 800 دستگاه انواع خودروی شخصی سامان دهی شده در 90 شرکت حمل و نقل درون شهری(تاکسی تلفنی) در شهر سبزوار خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار ادامه داد: سهم ناوگان مذکور جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر در سطح شهر است.

وی همچنین از ساماندهی و بکارگیری 380 دستگاه انواع خودرو در سرویس‌های مدارس شهرستان خبر داد.

ناطقی به شروع فعالیت این سازمان از سال 84 اشاره و بالابردن سطح دانش و کارایی پرسنل، رانندگان و دارندگان تاکسی با برگزاری دوره‌های آموزشی، پیگیری بیمه تاکسیرانان و رانندگان شرکت‌های حمل و نقل درون شهری، شناسایی ناوگان حمل و نقل بار شهری و ... را از  فعالیت‌های این سازمان عنوان کرد.

وی از دیگر خدمات این سازمان را آغاز به کار شبکه تاکسی بی‌سیم درسال گذشته با هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیون ریال دانست و گفت: این شبکه با 6 ایستگاه در نقاط مختلف شهری، بیش از 45 دستگاه خودرو پژو ـ سمند را به کار گرفته است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.