اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 17 بهمن 1391 / کد مطلب: 5237 / نظرات: 0


11 پروژه عمرانی در بخش مركزی خوشاب به بهره برداری رسید


11 پروژه عمرانی در بخش مركزی خوشاب به بهره برداری رسید  به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر 11 پروژه عمرانی روز سه شنبه طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در بخش مركزی شهرستان خوشاب مورد بهره برداری قرار گرفت.
  
به گزارش سبزوارپیام ، بخشدار مركزی خوشاب در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح های عمرانی مزبور با هزینه 34 میلیارد و 310 میلیون ریال از اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع اجرا شده اند.

'محمد قوی بازو' افزود: آبرسانی به روستاهای نورآباد و فوجی از جمله طرح های مزبور هستند كه با هزینه هفت میلیارد ریال اجرا شده و 106 خانوار از مزایای آن بهره مند شده اند.

وی دبیرستان روستای 'بلقان آباد' بخش مركزی خوشاب با هزینه شش میلیارد ریال، ساختمان پایگاه بسیج روستای رباط جز با هزینه 200 میلیون ریال و شبكه برق شهرك صنعتی شهر سلطان آباد خوشاب با هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال را از دیگر طرح های مزبور عنوان كرد.

'قوی بازو' گفت: علاوه بر آن مرمت و لایروبی سه رشته قنات در روستاهای 'ترخاص'، 'نودهان' و 'برقبان' در مجموع با هزینه 650 میلیون ریال

انجام شده كه با اجرای آنها برای 18 نفر بطور مستقیم و 35 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی سه طرح آبیاری قطره ای در این بخش را هم از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده برشمرد و افزود: در اجرای این طرح ها 960 میلیون ریال هزینه شده و برای هشت نفر به طور مستقیم و 21 نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

او گفت: علاوه بر طرح های مزبور، ساخت كارخانه ضبط و فرآوری پسته نیز در این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: این واحد كه اولین كارخانه شهرك صنعتی خوشاب است با اعتبار 11 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل تسهیلات توسعه كشاورزی و سه میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.