اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 16 بهمن 1391 / کد مطلب: 5229 / نظرات: 0

مدیر آبفا استان /


10 درصد پروژه های آبفا استان در سبزوار بهره برداری شد


10 درصد پروژه های آبفا استان در سبزوار بهره برداری شد مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت : در دهه فجر امسال بیش از 10درصد پروژه های آب و فاضلاب استان در شهرستان سبزوار بهره برداری شد.
  
 
به گزارش ایرنا ، مهندس 'محمد طاهری 'روز دوشنبه در جمع مسوولان اجرایی سبزوار افزود : در دهه فجر امسال در استان خراسان رضوی 61 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 440 میلیارد ریال در حال بهره برداری است كه هفت پروژه آن با اعتبار 43 میلیارد و 400 میلیون ریال مربوط به سبزوار است.

وی اظهار داشت : برای تكمیل و اتمام پروژه فاضلاب علیرغم محدودیت اعتباری امسال، تقریبا از صد درصد پروژه های استان خراسان رضوی برای شهرستان سبزوار تخصیص 93 درصدی داریم كه این رقم از شهرستان های دیگر استان بالاتر است .

وی درمورد آب و فاضلاب پروژه های مسكن مهر سبزوار گفت : تاكنون 12 هزار و 200 متر خطوط انتقال و لوله گذاری انجام شده و مخزن پنج هزار مترمكعبی مسكن مهر و توسعه شبكه آب مسكن مهر سبزوار نیز از پروژه هایی است كه بهره برداری شد.

وی با بیان اینكه آب شهر سبزوار بالغ بر هزار لیتر در ثانیه است كه از فاصله 40 تا 50 كیلومتری تامین می شود، افزود : در چند سال گذشته با اجرای طرح های آبرسانی در بخش تامین آب سبزوار مشكلی نداشتیم ولی بایستی طرح های جدیدی را تعریف كنیم .

وی ادامه داد : در شهرهای داورزن ، ششتمد و روداب در حال حاضر برای تامین آب مشكل خاصی وجود ندارد كه برای تامین درازمدت هم پروژه هایی در حال اجراست .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.