اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1391 / کد مطلب: 5219 / نظرات: 0

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار


وفاق ملی و وحدت بیش از پیش ضروری است


وفاق ملی و وحدت بیش از پیش ضروری است       عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت :امروزه وفاق ملی و وحدت در بین احاد مردم و مسوولان بیش از پیش ضروری است.
  
به گزارش سبزوارپیام،دكتر ˈمحمد رضا سعیدی اصلˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : اختلاف سلیقه در هر سطحی از اقشار جامعه از جمله مسوولان طبیعی است اما باید تا حدی باشد كه به وحدت و انسجام خدشه ای وارد نكند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار افزود: به نظر من مسوولان اگر اختلاف سلیقه ای دارند نباید آن را به سطح عموم بكشانند زیرا دشمنان انقلاب و نظام ما از آن سوء استفاده می كنند.

دكتر سعیدی اصل گفت: امروز بیش از همیشه كشورمان نیازمند وحدت و انسجام مسوولان است و این موضوع را بارها مقام معظم رهبری تاكید فرموده اند.

عضو كمیته انضباطی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اثرات وحدت در جامعه افزود : به عنوان مثال شما در همین سبزوار دیده اید از وقتی كه مسوولان در این شهرستان با همدیگر وحدت و انسجام دارند چقدر این منطقه توسعه و پیشرفت داشته است.

این دانشیار دانشگاه با اشاره به تحریم های اقتصادی و شیطنت های دشمنان، اظهار داشت:امروزه وفاق ملی و وحدت و انسجام مسوولان در سطح كلان بسیار ضروری است، زیرا دشمنان انقلاب و نظام را مایوس می كند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.