اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1391 / کد مطلب: 5217 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار/


حراست از انقلاب اسلامی یك وظیفه همگانی است


حراست از انقلاب اسلامی یك وظیفه همگانی است
 معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار گفت : حراست از انقلاب اسلامی یك وظیفه همگانی است و مردم ایران اسلامی تاكنون نسبت به انجام این وظیفه به خوبی عمل كرده اند.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،قاسم شعبانی عطار امروز در جمع مردم ششتمد افزود: مردم ایران اسلامی هیچگاه خاطرات دوران انقلاب اسلامی را فراموش نخواهند كرد ، لحظاتی تاریخی كه مردم برای دیدن امام راحل لحظه شماری می كردند.

فرماندار سبزوار افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز به بهانه های مختلف به دنبال وارد كردن فشار بر مردم و نظام هستند تا بتوانند خللی در روند رو به پیشرفت ایران ایجاد كنند.

شعبانی ادامه داد: این تلاش ها بیهوده بوده و مردم ایران اسلامی در صحنه های مختلف بارها نشان داده اند كه دست از نظام و ولایت بر نداشته و تهدیدهای دشمنان را تبدیل به فرصت خواهند كرد.

نماینده عالی دولت در سبزوار اظهار داشت: نظام دستاوردهای عمرانی بسیاری برای مردم بویژه روستاها به همراه داشته است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ارتقای ششتمد به شهرستان در سفر هیات دولت به خراسان رضوی یكی از ثمرات نظام می باشد و امیدواریم همزمان با ارتقای ششتمد به شهرستان شاهد ارتقای دهستان شامكان به بخش باشیم.

وی افزود: ارتقای ششتمد یك نعمت است و امیدواریم مردم شامكان نیز از این نعمت هر چه سریعتر بهره مند شوند و تلاش مجموعه مدیران شهرستان و استانداری خراسان رضوی بر ارتقای هر چه سریعتر محقق شود.

شعبانی عطار ادامه داد: بحث ارتقای داورزن به شهرستان محقق شده و در دهه فجر، فرماندار این شهرستان تازه تأسیس معرفی خواهد شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.