اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 بهمن 1391 / کد مطلب: 5216 / نظرات: 0


نمایشگاه عکس ˈ شیفتگان ولایتˈ در سبزوار برگزار شد


نمایشگاه عکس ˈ شیفتگان ولایتˈ در سبزوار برگزار شد  به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس ˈ شیفتگان ولایتˈ در سبزوار برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه 30 تابلو عکس از دیداری که سال گذشته مقام معظم رهبری با جانبازان قطع نخاعی داشتند در معرض دید عموم گذاشته شده است .

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این نمایشگاه روایتگر لحظاتی است که عاشقان ولایت با رهبری داشتند.

ˈاحمد مهری ˈ هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش های دفاع مقدس به جامعه بویژه نسل جوان عنوان کرد.

وی اظهار داشت : آنچه که امروز نسل جوان جامعه در ارتباط با تداوم انقلاب بایستی مدنظر داشته باشند گام برداشتن در مسیر ولایت و عمل به ارزشهای اسلامی است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با مقایسه دوران قبل از پیروزی انقلاب و پیشرفت هایی که هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی در کشورمان داریم، افزود : امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگوی تمام کشورهای آزادیخواه جهان است .

نمایشگاه عکس شیفتگان ولایت توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در گنجینه شهدا در موزه مردم شناسی این شهرستان برگزار است .

این نمایشگاه از امروز تا 22 بهمن صبح ها از ساعات 8 تا 12 و بعدازظهر از 15 تا 19 برای بازدید عموم دایر است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.