اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 15 بهمن 1391 / کد مطلب: 5215 / نظرات: 0


سه پروژه کشاورزی ،خدماتی و مخابراتی در خوشاب بهره برداری شد


سه پروژه کشاورزی خدماتی و مخابراتی در خوشاب بهره برداری شد  در سومین روز از دهه مبارک فجر سه پروژه کشاورزی و مخابراتی در بخش مشکان خوشاب روز یکشنبه طی مراسمی با حضور مسوولان و مردم این شهرستان بهره برداری شد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، این پروژه ها شامل افتتاح و بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستایˈ اردنج ˈ، احیا و مرمت قنات روستایˈ دیوانگاهˈ و افتتاح سایت بی .تی .اس مخابراتی در روستای کاهان شهرستان خوشاب بود.

معاون فرماندار خوشاب در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : پروژه آبرسانی به روستای اردنج با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

ˈعلی مهدویان ˈ با بیان اینکه پروژه آبرسانی به روستای اردنج سال گذشته آغاز شد، گفت : طول خط انتقال آب برای این پروژه دو کیلومتر ، یک حلقه چاه نیمه عمیق و یک رشته چشمه قنات است .

وی بیان کرد : با افتتاح این پروژه 280 نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

معاون فرماندار خوشاب با اظهار اینکه افتتاح سایت بی .تی .اس مخابراتی در روستای کاهان هم با اعتبار دو میلیارد و 200 میلیون ریال انجام شده، گفت :مردم هشت روستا از مزایای این پروژه بهره مند می شوند.

مهدویان، احیا و مرمت قنات روستایˈ دیوانگاهˈ را هم از پروژه های افتتاحی عنوان کرد و افزود : این پروژه نیز با اعتبار 300 میلیون ریال انجام شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.