اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 بهمن 1391 / کد مطلب: 5209 / نظرات: 0


محسنی ثانی /دستاوردهای نظامی و فضایی ایران،خاری در چشم دشمنان


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دستاوردهای ایران در بخش‌های علمی،تکنولوژی، نظامی و فضایی را یک عامل پیشگیری‌کننده در برابر عناد دشمنان نظام و خار چشم آنها دانست.
به گزارش خانه ملت؛‌محمدرضا محسنی ثانی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به رونمایی از جنگنده ایرانی قاهر ۳۱۳ ،به مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)،گفت:شأن و جایگاه و منزلت مردم ایران، به‌خصوص بعد از انقلاب اسلامی اقتضا می‌کند بر مبنای ظرفیت‌های موجود در کشور در بخش‌های گوناگون منطقه و حتی مسائل بین‌المللی به مدارج مطلوبی دسترسی پیدا شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران به برکت انقلاب اسلامی به دستاوردهای عظیم و مهمی در بخش‌های علمی، تکنولوژی، نظامی و فضایی دست پیدا کرده است که می‌توان از آن به عنوان یک عامل دفاعی و پیشگیری‌کننده در برابر عناد دشمنان نظام و انقلاب استفاده کرد.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس بیان کرد: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون همه گونه فتنه و حملات از سوی دشمنان نظام و انقلاب به خود دیده ولی چنین دستاوردهایی اطمینان و اقتدار برای دوستداران انقلاب اسلامی و مسلمانان دنیا به همراه خواهد داشت و خاری در چشم دشمنان خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه تحریم‌ها نتوانسته بر ملت ایران تاثیرگذار باشد، ادامه داد: دستاوردهای فضایی همچون پرتاب موجود زنده به فضا و دستیابی به تکنولوژی روز نظامی نشان می‌دهد که تحریم‌ها نه تنها باعث یأس و ناامیدی در بین مردم نشده، بلکه توانسته فرصت خوبی برای نظام و انقلاب باشد که به خودکفایی عظیم در بخش‌های مختلفی برسیم.
صبح امروز شنبه چهاردهم بهمن ماه،از جنگنده قاهر ۳۱۳ با حضور رئیس جمهوری و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد. به گفته احمد وحیدی، این هواپیمای جنگی از پیشرفته‌ترین جنگنده‌های جهان است که دارای قدرت مانور بالا،‌ امکان صعود و فرود در باندهای کوتاه، شکل و فرمی بدیع و تازه و نیز امکان تعمیر و نگهداری آسان است





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.