اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 15 بهمن 1391 / کد مطلب: 5206 / نظرات: 0


برگزاری یادواره شهدای جاودانه های تاریخ در سبزوار


به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار همزمان با ایام ا.. دهه فجر یادواره شهدای جاودانه های تاریخ به همت حوزه مقاومت بسیج خاتم انبیاء(ص) و حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه (س) در محل حسینیه ابوالضلی شهرک ابوذر این شهرستان برگزار شد.
استاد حسین خسروی در این یادواره شهدا با اشاره به فتنه 88 گفته: فتنه تمام شدنی نیست و روز به روز پیچیده تر خواهد شد.
وی افزود "فتنه سال 88 بعد از انتخابات آغاز شد و به مرحله اجرا درآمد اما باید هوشیار باشیم که فتنه ای که در راه است از قبل انتخابات سال 92 کلید خواهد خورد.
خسروی با اشاره به مشکلات اقتصادی جاری در کشور افزود"علائم و نشانه های فتنه آینده آغاز شده که همین فشار اقتصادی و تحریم ها از نشانه های مهم آن است.
وی ادامه داد : مردم کشور ما باید خود را برای این جنگ همه جانبه اقتصادی آماده کنند و هر خانواده ای برنامه ریزی خاص اقتصادی داشته باشد تا خدای نکرده در این جنگ اقتصادی کم نیاورد.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه برخی از افراد در این نظام فکرمی کنند که جایگاه بالاتری نسبت به رهبری نظام دارند و خود را ستون نظام معرفی می کنند تصریح کرد: ستون اصلی نظان اسلامی را قرآن معرفی کرده که همان جایگاه ولایت مطلقه فقیه است و هرکس در این نظام بخواهد خود را از رهبری بالاتر بداند قطعا در نزد ملت ما خار و منفور خواهد شد.
گفتنی است مداحی و پخش کلیپ و تجلیل از خانواده های معزز شهدا از دیگر برنامه های این یادواره بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.